Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haisevat ihmiset.

Vierailija
06.08.2009 |

Minulla oli opiskelukaveri (mies)joka haisi todella pahalle. Asui vanhassa omakotitalossa joka tietysti antaa ominaishajunsa esim. vaatteisiin. Mutta tämän lisäksi kertoi ettei peseydy kuin max.kerta/viikko, koska heillä ei ole suihkua. Muutenkaan ei huolehtinut hygieniastaan yhtään. Lisäksi poltti tupakkaa ketjussa ja joi kahvia, mukava lisäaromi tuohon tuoksukokonaisuuteen..

Vielä kiusallisempaa: eräällä naispuolisella työtoverillani on todella paha ja vahva alapäänhaju. Ilmeisesti hänellä on joku todella paha tulehdus siellä sillä normaali terve alapää ei tuohon tapaan haise. Oikein hajuvana jää jos hän on ollut äskettäin huoneessa..

Mitä tällaisissa tilanteissa pitäisi mielestänne tehdä? Ihan hirveä ajatella että kaikki yökkäileevät heidän ollessaan läsnä, mutta ei minulla kyllä ole pokkaa mennä sanomaankaan että "hei sori vaan mutta sä haiset". Ja kyseessä nyt siis TODELLA paha lemuaminen eikä mikään vieno hien tuoksahdus..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavat ihmiset kuuluu tuohon samaan sakkiin...jestas sitä ihran hajua...

Vierailija
2/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhan av-perinteen mukaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis koko päivän samassa pienessä tilassa, ja onko teillä asiakaskontakteja.

Itse varmaan haluaisin tietää, mutta olisihan se noloa silti saada noin kuulla.

Vierailija
4/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko raskaana ap?

5/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaveri joka lemuaa hielle, tupakalle, kahville ja partavedelle.

Kaiken "hyvän" lisäksi hänellä on tapana tulla seisomaan todella lähelle jotain juttua kertoessaan.

Yäk.

Onhan meillä rankka fyysinen työ ja hiki tulee, mutta kai sen paidan voisi joskus edes vaihtaa?

Nyt olen e-äippärahalla mutta väreet kulkivat selkäpiitäni pitkin kun näin työkaveriani liikenteessä.

Vierailija
6/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hajuaistini ole muutenkaan erityisen herkkä. On kyllä ihan yleisesti tiedossa esim. juuri työpaikallamme, että tuo yksi nainen haisee. Kukaan ei tietysti kohteliaisuuttaan ota sitä puheeksi, mutta tiedän etten ole ainoa joka sen haistaa. Käry on tosiaan yhtä voimakas kun uuni jossa on paistettu kalaa aukaistaisiin (paitsi epämiellyttävämpi).

Vierailija
7/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis ap

Vierailija
8/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua hajusta selän takana. Mutta teettekö siis asiakastyötä? Silloinhan periaatteessa esimies voisi asiaan puuttua.

Vierailija
9/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko mahdollista "nimettömänä" hänelle asiasta huomauttaa, esim. kirjeitse. Haluaisin itse tietää jos olisin haisuli...

Vierailija
10/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan ota sitä kohteliaisuuttaan puheeksi. Mutta kyllä sen huomaa että muutkin haistavat esim.eleistä ja siitä kiusaantuneisuudesta mikä tulee työkaverin läsnäollessa. Olemme töissä toimistossa, emme siis asiakaspalvelussa.-ap

puhua hajusta selän takana. Mutta teettekö siis asiakastyötä? Silloinhan periaatteessa esimies voisi asiaan puuttua.