Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vauva oli ihan pieni, meidät kutsuttiin tuttavaperheeseen kylään...

Vierailija
06.08.2009 |

ja kyläpaikassa paljastui että perheen lapset ovat kauheassa räkätaudissa. Perheen äiti sanoi että he uskalsivat turvallisin mielin kutsua meidät kun imetys suojaa vauvaa tartunnoilta. Siihen totesin että en enää imetä terveydellisistä syistä... Meni äidille hiukan jauhot kurkkuun.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tuttava perheen luona ja isäntä tarjosi miehelle kaljan eikä minulle ollenkaan "imettävä äiti kun ei voi juoda". en edes imettänyt lastani enää.

Vierailija
2/3 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuttavaperhe, jonne ei meinaa uskaltaa mennä muksujen kanssa kylään kun siellä pääsääntöisesti ollaan kuitenki kipeitä. Milloin kuumetta ja milloin ripulia... Hemmetti, päiväkodistä tarttuu jo ihan riittävästi tauteja meidän huusholliin, en tieten tahtoen niitä enää halua mistään hakea.

Jos meillä sairastutaan ennen sovittua tapaamista niin kyllä varmistan vanhemmilta että haluavatko tulla taudista huolimatta vai siirretäänkö treffejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin vastuutonta kutsua kyläilemään, jos tietää, että tartuntavaara on olemassa. Siis ilmoittamatta siitä kutsutuille. Itse en moisien ihmisten luokse hevillä lähtisi saati lapsiani mukaani ottaisi.

Sairastan tautia, joka vie minulta immuniteetin melkolailla täysin (juu, ei ole hiv) ja kerään kaikki pöpöt kilometrin säteeltä - siltä se ainakin tuntuu :) Minulle tavan flunssakin on kahden viikon sairastuksen paikka enkä missään nimessä nauti siitä. Onneksi minun tuttavapiirissäni on ihan itsenäisesti ymmärretty kenenkään asiasta erikseen mainitsematta, että minulle on ihan oikeasti kerrottava suoraan, jos joku on kipeä tai juuri ollut.

Minusta sellainen on kuitenkin automaattioletus eikä siihen pitäisi tarvita sairastua erikseen johonkin immuniteettikatoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän