Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä löytää hyvä mies joka huolehtii itsestään ja on ok näköinen ja koulutettu?

Vierailija
06.08.2009 |

Onko mahdotonta ajatus jos on minulla jo 2 lasta.

Itse olen koulutettu, pidän itsestäni huolta ja olen mukava. Baareissa en viihdy...eikä ole kavereita niihin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis olen 31v

Vierailija
2/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahikaisella...31v. yksi lapsi ja baarit on kyl jääneet vuosia sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että helluntaseurakunnasta. :D

En ole itse helluntailaisuudesta järin innoissani, mutta jotain kokemusta ko. puljusta on. Miehet (ja naisetkin) tuntuvat siellä usein täyttävän nuo mainitsemasi kriteerit.

Vierailija
4/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helluntaisrk:ssa olla varattuja, mutta aina voi joukkoon mahtua muutama vapaakin helmi.

Vierailija
5/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vapaat 31-vuotiaat koulutetut miehet jotka tunnen ovat harvoin halukkaita "valmiin paketin" hommaamiseen. Yleensä etsivät ihan lapsetonta tyttöä tai naista, jonka kanssa mennä naimisiin ja hankkia se oma perhe. Tai sitten elää vaan kahdestaan ilman lapsia.

Mutta nettihän se tässäkin tapauksessa helpoin paikka on.

Vierailija
6/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helluntalaisuus siihen koulutustaustaan liittyy? osaa kai nyt muutkin huolehtia kunnostaan ja sioistaan kuin uskovaiset?

Vierailija
7/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olentatuoitu jätkä!

Vierailija
8/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helluntalaisuus siihen koulutustaustaan liittyy? osaa kai nyt muutkin huolehtia kunnostaan ja sioistaan kuin uskovaiset?

Totta kai osaa, mutta nyt onkin puhe sellaisesta yleisvaikutelmasta. Hellareilla näkee siistiä, koulutettua väkeä KESKIMÄÄRIN enemmän kuin ns. tavallisessa katukuvassa.

Sioista osaa varmasti huolehtia parhaiten sikafarmari, ihan uskonnosta riippumatta.

4

Vierailija
9/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa kai nyt muutkin huolehtia kunnostaan ja sioistaan kuin uskovaiset?

Vierailija
10/10 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai osaa, mutta nyt onkin puhe sellaisesta yleisvaikutelmasta. Hellareilla näkee siistiä, koulutettua väkeä KESKIMÄÄRIN enemmän kuin ns. tavallisessa katukuvassa. Sioista osaa varmasti huolehtia parhaiten sikafarmari, ihan uskonnosta riippumatta. 4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme