Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kuuma kissa!

Vierailija
06.08.2009 |

Minua sanottiin sellaiseksi ja tuntui kivalta ;) olen tiimalasi, iso pylly ja lihaksia löytyy, olen ryhdikäs ja pitkähiuksinen. Ja pienitissinen :P N28

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma kissa:

Vierailija
2/23 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sanottiin sellaiseksi ja tuntui kivalta ;) olen tiimalasi, iso pylly ja lihaksia löytyy, olen ryhdikäs ja pitkähiuksinen. Ja pienitissinen :P N28

Minä olen kuule ihan samanlainen paitsi isoilla tisseillä ja ikääkin on vuosi enemmän. Kuumaksi kissaksi ei ole koskaan sanottu, toki muita ihan imartelevia ilmaisuja on joskus aikanaan saanut kuulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiihkeä sängyssä

- Kokeilun haluinen ja estoton

- Nauttii suuseksistä

- Haluaa suuseksiä

sinnä kuuman kissan ainekset

ei sillä ulkonäöllä niin suurta merkitystä sillä mitä tekee missillä joka sängyssä kuollut kala.

No samaa kuin LADAssa jalopuuratti, kiva hivellä mutta ei vaikuta ajamiseen :-)

Vierailija
4/23 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso tissinen, pikkunen,kiinteä perä, pitkät sääret

Vierailija
5/23 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta seksikkäältä laisinkaan.

Kyllä naisella pitää olla iso perä, kapea vyötärö ja leveä lantio - ja jos vielä on pyöreät reidet, niin paketti on täydellinen.

iso tissinen, pikkunen,kiinteä perä, pitkät sääret

Vierailija
6/23 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori vaan ap

Vierailija
7/23 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja läskireisi pullukka? Kyllä joillakin tällaisilla on selvästi erottuva vyötärö. Mun mielestä JLo lla on liian iso perse, vaikka ei läskiperse olekaan.

ei kuulosta seksikkäältä laisinkaan.

Kyllä naisella pitää olla iso perä, kapea vyötärö ja leveä lantio - ja jos vielä on pyöreät reidet, niin paketti on täydellinen.

Vierailija
8/23 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiihkeä sängyssä

- Nauttii suuseksistä

- Haluaa suuseksiä

ei sillä ulkonäöllä niin suurta merkitystä sillä mitä tekee missillä joka sängyssä kuollut kala.

Vierailija
9/23 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua sanottiin kerran sellaiseksi... olen pienirintainen, leveälanteinen ja pitkäsäärinen. pitkät punaiset hiukset. silloin kun tuon kehun sain, ylläni oli tiukka tummanpunainen paitapusero ja tiukat mustat hpusut...

Vierailija
10/23 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi linkki sisältää kuuman kissan, ei ole turhia ylimääräisiä löllöjä kuten suurimmalla osalla naisista.

Vierailija
11/23 |
06.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin nainen on

Vierailija
12/23 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hyvin leveälanteinen, reitevä, kapea vyötärö ja normi tissit, hiukset blondit ja vyötäröön ja synnytyksissä vähän rupsahtanut, mutta osaan liikkua ja nauttia ja kyllä saan kuumennettua miehiä. Ja olemukseni vetää sellaisia miehiä puoleensa, jotka haluavat pitempää suhdetta, eikä vaan pikapanoa (sekin kyllä käy). Ja ne miehet ovat kaikki olleet ihania alfauroksia, kilpaurheilijoita lähinnä...

Vierailija
13/23 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

habaa löytyy kyllä, ja lihaksikkaat reidetkin. Ja osaan liikkua ja nautin seksistä kaikissa muodoissa. En tiedä olenko kissa vai en, tykkään olla minä ja näytän sen kyllä, kannan vartaloni ylpeänä ja rakastan sitä!

Vierailija
14/23 |
07.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellinen turn off. Olen siitä erikoinen että pidän luonnollisista, tuo akka oli niin epäluonnollinen tyrkky ja teatraalinen kuin olla vaan voi. Eli ei kissa, ei kissaa lähelläkään!!!!!

Elovena tyttö istumassa tuolin reunalla peppu pitkällä, ei meikkiä, siinä on kissa, luonnollisena.

Vierailija
15/23 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kiihkeä sängyssä

- Nauttii suuseksistä

- Haluaa suuseksiä

Siinä se!

Vierailija
16/23 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kenestäkään ei voi sanoa,että on kuuma kissa, ellei ole pannut hänen kanssaan.

Naurettavaa. Miksi kuumat kissat sitten kääntää miehen pään, kun ne menee ohi?

- Kiihkeä sängyssä - Kokeilun haluinen ja estoton - Nauttii suuseksistä - Haluaa suuseksiä sinnä kuuman kissan ainekset ei sillä ulkonäöllä niin suurta merkitystä sillä mitä tekee missillä joka sängyssä kuollut kala. No samaa kuin LADAssa jalopuuratti, kiva hivellä mutta ei vaikuta ajamiseen :-)

Vierailija
17/23 |
10.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleen, kun oma nainen alkaa rupsahtaa.

Hienoa jos ajattelet noin. Olet jalo mies.

- Kiihkeä sängyssä - Kokeilun haluinen ja estoton - Nauttii suuseksistä - Haluaa suuseksiä sinnä kuuman kissan ainekset ei sillä ulkonäöllä niin suurta merkitystä sillä mitä tekee missillä joka sängyssä kuollut kala. No samaa kuin LADAssa jalopuuratti, kiva hivellä mutta ei vaikuta ajamiseen :-)

Vierailija
18/23 |
11.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kuumat kissat on niitä päänkääntäjiä. Miehillä eri perusteet kuin pojilla. Isänä sanoisin, että se leveä lantio on se suurin heräte, yhdessä sopusointuisten mittasuhteiden kera. HUOM: miesten mielestä Sinkkuelämää Carrie ei ole seksikäs, mutta Marilyn Monroe on.

Ja sitten se miten sä kannat itseäsi ja kroppaasi. Töissä on ylväsryhtinen nainen, pelastaa paskan viikon voiton puolelle jos sen kauniin vartalonkaaren saa nähdä. Joillakin naisilla on kissamainen kävelytyyli, joillakin lantio keinahtelee hurmaavasti.

Mutta kuuman kissan olemus ei koskaan pyydä ympäristöltä anteeksi olemassaoloaan!

Vierailija
19/23 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ns kuuma kissa (pöljä nimi) on itsevarma ja ylväs, hyväryhtinen ja pukeutuu naisellisesti. (ei mitään minihametta etc vaan esim. sopivan piukat farkut, ihonmyötäinen neulepusero, hame, saappaat..)

Vartaloltaan sopusuhtainen, ite tykkään hoikasta mut ei liian, sopivan kokoiset rinnat semmonen b-c, ei pömppömaha eikä jenkkakahvoja ei myöskään kovin leveä lantio. Olen peppumies ja paras peppu on kiinteä mut ei lihaksikas ja pitää olla mistä ottaa kiinni, mut ei liikaa.En siis ole mikään Marilynin ihailija. TUo linkin nainenkaan ei ollut mun tyyppiä, liian laiha ja liian isot tissit ja näytti vielä muovitisseiltä. Ja sitten kun vielä ikää on riittävästi, eli parikymppinen tyttönen ei oikeen sytytä vaikka oliskin hyvännäköinen katella.

Mutta varsinaisesti naisen tietää kuumaksi vasta sängyssä! Onneksi omani on varsinainen hottis.

Vierailija
20/23 |
12.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppumies, mutta et tykkää esim. Johanna Halkoahon pepusta? Tarkoitit varmaan, että lihassyyt eivät saa erottua pepusta.

Olen peppumies ja paras peppu on kiinteä mut ei lihaksikas ja pitää olla mistä ottaa kiinni, mut ei liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä