Naurettavan vanhanaikaista ja junttia, että joka huushollissa on sohva
sitä ollaan niin erilaista ja yksilöllistä sisustusmaultaan..ja kah joka taloudessa on se iänikuinen SOHVA! sallikaa mun nauraa
Kommentit (34)
Yleensä kuitenkin ihmiset haluaa istua jossain. Olisiko rykelmä nojatuoleja sinusta parempi?
meillä niitä on jopa kaksi! toinen on talonpoikainen sivustavedettävä, toinen sitte vähän moternimpi. revi siitä!
kaikkea erikoisuutta kotiinsa. Mä en kaipaa. Mä en eti sitä, mitä muilla ei oo. olis rankka elämä.
toisten kodeissa? Eikö se kuitenkin ole suhteellisen pieni häpeä tai synti, jos olohuoneessa on sohva, jossa ihmiset tuppaavat istumaaan?
Kerro, millainen koti sinulla on! Kiinnostaa kuulla!
ap:n olkkarista löytyy? Parisänky vai molski?
Sohva on vain yksinkertaisesti se kätevin tapa istuttaa useampi ihminen, tai sitten yhden löhötä.
Ilmeisesti ap:lta ei löydy myöskään telkaa olkkaristaan... Sehän vähintään yhtä junttia kuin sohvakin.
Voi venäjä, joka kämpässä samanlainen, ja vielä jokaiselle oma. Ei mitään mielikuvitusta!
kenelläkään. Säästettiin sänkyrahat ulkomaanmatkaan. Nukumme ilmapajoilla. Monesti myös tyhjennämme ilmat päiväksi...
Voi venäjä, joka kämpässä samanlainen, ja vielä jokaiselle oma. Ei mitään mielikuvitusta!
Meillä ainakin on pelkkä tatami olohuoneen lattialla.Se on tosi kätevä varsinkin kun on liikuntarajoitteinen... ;)
vaan olkkarin lattialla rojottaa pajta, jolla sitten maataan koko perhe ja katotaan telkkua.
olohuone sellaisilla pyörivillä nojatuoleilla, heh luuleeko ap olevansa nyt joku muotiguru kun keksi, että sellaisiakin voisi käyttää..
Olen myös pannut merkille että yllättävän monilla ihmisillä on saunassa lauteet, vessassa pönttö, makuuhuoneessa sänky ja keittiössä pöytä.
Todella sietämätöntä yksilöllisyyden puutetta! Joskus jopa epäilen että ovatkohan matkineet minulta nämä ratkaisut, kun onhan se yllättävää että niin monilla olisi muuten päädytty samaan... ;)
Siis jokaisella trueyksilöllä on reikä lattiassa tai vähintäänkin puucee.
tosijuntteja, löytyy olkkarista seinät ja katto...sekä lattia...
hohhoijaa
Mut hei ollaanko me huippumuodikkaita ku ei omisteta kirjahyllyä ;) JEEEE
on kotona KUUSI sohvaa.
Niin ja muutama muukin perushuonekalu.
Ei ole vielä tullut olohuoneen redesign-vuoro, muut huoneet ovatkin jo valmiit.
Toisaalta olisi kyllä harmi menettää ihana, mukava, hyvin palvellut röhnötyssohvamme. Eihän nojatuoleissa voi maata röhnöttää. Niissä siemaillaan viiniä sivistyneesti...
http://www.vepsalainen.com/www/valmistajat/Fritz_Hansen/?manu=55&id=358…
Ja vielä Vepsäläisen junttikaupasta! Swan nojatuolit OMG!
tiedän kaksi, joista toinen kerrostaloasunto, toinen omakotitalo.
Junttia tai ei, mutta se on kätevä paikka koko perheen mahtua limittäin ja lomittain toistensa kainaloon. Kovin moni esine ei kykene samaan.
Roikkuuko teillä riippumatto katosta vai onko joku tatami lattialla?