Chrysler Voyager, kommentteja?
Huomenna saadaan auto, joten kauppoja en ala perumaan mutta silti. Se on uudehko, vähän ajettu automaatti 2.8 diesel.
Kommentit (9)
Meidän perhe on viihtynyt ja matkat taittuneet rattoisasti. Ollut jo useamman vuoden. Ei haittaa pitempikään matka, kun tilaa on. Kulkee rattaat ja matkalaukut ym.
Ollut myös tavattoman luotettava. Ei ongelmia.
Helppo ajattava, tykkään huristella vaikka muuten en ajamisesta kovin nauti.
Onnea teidän autolle!
Ollut ihan paras auto, mitä meillä on ollut. On kokemusta mm. Volvosta ja Toyotasta. Paljon vähemmän teknisiäongelmia ja huoltamista. Eikä noi kaksi muuta ole olleet mitään vanhoja räyskiä, ihan normaalit hyvät autot.
Luulen, että tulet tykkäämään. Onnea vielä ja turvallisia ajomatkoja!
Paljon teknisiä vikoja. Ruma.
Ei meillä ainakaan. Ei ole vielä ruostetta havaittavissa vaikka auto on ollut talossa jo reilut viisi vuotta.
mukava ajaa, eikä vikojakaan ole ollut. Bensankulutus on matka-ajossa hyvinkin kohtuullista (pienempää kuin aiemmlla farkku volvollamme) ja tuota aiemmin mainittua ruostumistakaan ei ole ollut.
Tämä siis kahden Voyagerin kokemuksella, ja seuraava perheen ykkösautokin tulee meillä olemaan Voyager. Ainut miinus on tavaratilan pienuus kahdella takapenkkirivillä, mutta sehän on kaikkien tila-autojen ongelma. Sitten jos pärjättäisiin yhdellä takapenkillä, tavaratilaakin olisi hulppeasti.
Me ajateltiin ottaa toinen keskipenkeistä pois niin mahtuu tavaraa, meitä on tosiaan "vain" kuusi, eli sitä yhtä penkkiä ei välttämättä tarvitse kuskin takana.
Mukava lukea näitä, itse tykkään ulkonäöstä hirveästi, varsinkin keula on kiva.
-AP
ruostuu jos kolhii tolppiin ja maalit lähtee :D
Taitaa olla vika enemmän siellä käyttäjässä kuin autossa.
En ole muuten kertaakaan kolhinut. Hyvin näkee joka suuntaan.
Mutta 5-6 v vanha 3-litrainen bensa.... sanotaanko vaikka, että juo Nestettä kuin pieni perkele, ja on opettanut täystumpelon isännän jokseenkin tietäväksi mekaanikoksi. Täällä korvessa ei kryyslerin huoltoa ihan likellä, pakko tehdä itse mitkä kykenee, ja tuo on kyllä tarjonnut kivasti haastetta, noin diplomaattisesti jos lohkaisee.
Ruoste - no, ei kauheen paha, kun on suojaus uusittu, ja serkku osaa maalaushommat. Mutta kannattaa siis hoitaa suojaus kuntoon, jos eivät ole merkittävästi petranneet viime vuosina.
Liukuovi iso plussa, penkkien koko ja siirreltävyys iso miinus. Seuraavaksi kärryksi olen meidän pesueelle pohtinut jotain uudempaa, jossa penkit taittuu nätisti ja aina mukana niinkuin niissä pikkutilareissa. Vanhin kun on niin teini ettei aina ees suostu mukaan.
syö paljon löpöä ja saanut törmäystestissä äärettömän huonot arvosanat.
Tyypillisen amerikkalainen auto ;-)