Sain tietää, että miehelläni on toinen nainen
Ja tuo nainen on liiankin tuttu eli siis tuntee minutkin. Mieheni eikä tuo nainen tiedä, että tiedän.
Olen täynnä vihaa ja kostonhimoa. Haluaisin laittaa nuo molemmat kärsimään.
Ehdottakaa hyviä kostokeinoja. Laittomuuksiin en ala, mutta kaikki muu käy.
Kommentit (30)
koko sen ajan kun esität asiasta tietämätöntä, yrität olla vastustamattoman ihana. Huumaannutta miehesi niin, että hän kuolee ikävään kun lopulta lähdet valmiiksi järjestettyyn kämppääsi.
Järjestä vaikkapa unohtumattoman villi rakastelu(ymmärrän, että tämä voisi olla vaikeaa, mutta saisit samalla tavallaan itse hyvästeltyä miehen)...ja muista kertoa kiihkeästä yöstä yksityiskohtaisesti toiselle naisellekin. Toivottavasti kostosi onnistuu!
vaikka kaikki olisikin totta, niin luuseria ei vain kukaan tykkää katsella. Joten missään nimessä älä tee mitä alla oleva ehdottaa!!!!!
1: kertoisin kaikille millaisia ihmispaskoja ne on. Aloittaen miehen äidistä ja naikkosen miehestä + muusta perheestä. 2: kertoisin myös koko ystäväporukallemme. 3. "vuotaisin" jutun miehen työpaikalle... mahdollisimman paskamaisten yksityiskohtin saattelemana 4. Varmistaisin, että naisen työpaikalla tiedettäisiin millainen horo hän on. Kaiken tämän tekisin näytellen särkynyttä sydäntä, ollen "aito", avun tarpeessa, rikottu...niin että kaikissa tilanteissa vaikuttAisin olevan vain paskana, en kostavan.
Sinun pitää kertakaikkiaan kostaa kaikkien meidän AV-mammojen puolesta.
Ihan alkajaisiksi pari hyvää leffaa, jotka virittävät sinut oikeaan tunnelmaan: Bridget Jonesin päiväkirja, Naispaholainen. Näissä kerrotaan hyvin, mistä päästä pitää kosto aloittaa.
Teet listan siitä, mikä miehellesi on tärkeää. Ja sitten pikkuhiljaa nämä asiat sabotoit.
Menestyminenhän on paras kosto. Koska ukko on poissa jaloistasi salarakkaansa helmoissa, niin sinullahan on aikaa kuntoilla, kaunsitautua, opiskella - menestyä! Kyllä mahtaa miestä harmittaa, kun kaunis, upea, menestyvä vaimo hänet jättää.
Mitä tahansa teetkin, niin muista, että moni AV-mamma on sinusta ylpeä!
Kerro vähän ollaanko ollenkaan oikeilla linjoilla?
Kato ekaksi, ootko ajanut miehesi itse toisen naisen syliin. Niin surkeeta kun se onkin, ei vieraisiin yleensä tarvii mennä, jos kotona seksiasiat on kunnossa. Kysy mieheltäsi, onko kyseessä pelkkä seksiseikkailu, vai haluaako hän vakavan suhteen uuden naisen kanssa. Jos kyseessä on hetkellinen lankeaminen, antaisin anteeksi sillä ehdolla että voisin itse käydä halutessani vieraissa. Jos kyseessä on pitkäkestoinen suhde, en taitaisi itse alkaa tappelemaan. Ilmoitattaisin vain tyynesti, että haluaako miehesi parilliset vai parittomat viikot lapset itselleen. Ihminen on erehtyväinen ja yksiavioisuus toimii aika harvoilla. Se vaan on biologiaa, että vieras ihminen panettaa enemmän kuin oma tuttu puoliso. Samat pelisäännöt tulisi kuitenkin olla molemmilla, sinä saat myös käydä vieraissa jos miehesikin niin tekee. Moni mies ei kyllä halua jakaa naistaan, mutta itse on aika helposti vietävissä.
siinä saa vaan takertuvan luuserin maineen.
Oma elämä pystyyn nyt, se on paras kosto. Toi klamydiajuoru on kyllä hauska, saa ainaki sätkyjä nainen jos ei muuta.
Ole siis se fiksu osapuoli niin miestäsi vituttaa entistä enemmän. Sun asemassasi mä vaihdattaisin salaa lukut taloon ja nostaisin miehen ollessa töissä sen vaatteet+muut henk.koht tavarat oven ulkopuolelle. Jättäisin lapun: "Petisi lämmittäjä lämmitäköön petiäsi jatkossakin". Lisäksi vaihtaisin puhelinnumeroni salaiseksi. Ja laittaisin avioeron vireille heti. Ja lapset ottaisin mukaani, antaisin vain minimitapaamiset isälle. Ole viilipytty äläkä alennu itkeä tuhrustamaan miehen edessä ja älä nyt ainakaan takaisin sikaa ota.
Eikös nuo em toimenpiteet ole nimenomaan kostamista, vai?
Kato ekaksi, ootko ajanut miehesi itse toisen naisen syliin. Niin surkeeta kun se onkin, ei vieraisiin yleensä tarvii mennä, jos kotona seksiasiat on kunnossa. Kysy mieheltäsi, onko kyseessä pelkkä seksiseikkailu, vai haluaako hän vakavan suhteen uuden naisen kanssa. Jos kyseessä on hetkellinen lankeaminen, antaisin anteeksi sillä ehdolla että voisin itse käydä halutessani vieraissa. Jos kyseessä on pitkäkestoinen suhde, en taitaisi itse alkaa tappelemaan. Ilmoitattaisin vain tyynesti, että haluaako miehesi parilliset vai parittomat viikot lapset itselleen. Ihminen on erehtyväinen ja yksiavioisuus toimii aika harvoilla. Se vaan on biologiaa, että vieras ihminen panettaa enemmän kuin oma tuttu puoliso. Samat pelisäännöt tulisi kuitenkin olla molemmilla, sinä saat myös käydä vieraissa jos miehesikin niin tekee. Moni mies ei kyllä halua jakaa naistaan, mutta itse on aika helposti vietävissä.
Löysin tällaisen "helmen" joka on pettänyt kaikkia naisiaan. Hurmaava, totta kai! Meillä oli kaikki erinomaisen hyvin: seksiä usein ja hyvää sellaista. Itsekin sanoi, että on upeaa. Minä umpirakastunut ja yhdessä asumista alle vuosi. Mitä mies teki? Harrasti irtosuhteita ja maksullisia. Olimme kuitenkin kumpikin luvanneet, että muita ei ole. Ja tätä hän aivan erityisesti minultakin vaati.
Joten ei se aina mene niin, että itse ajaa toisen liiton ulkopuoliseen suhteeseen. Toiset mennä viipottavat muista piittaamatta. Eivät kuitenkaan muille samaa hupia soisi.
Tähän saakka olen pitänyt ehdotuksesta, että myy yhteistä omaisuutta pikkuhiljaa. Kristallit vaan kirppikselle ja rahat huulinpuniin! Luottokorttien tappiin höylääminen ei ehkä ole niin viisasta, sillä kai erotessa laitetaan velatkin puoliksi. Otetaanko ne huomioon? En tiedä.
Pikkuhiljaa alat järjestellä eroa ja vuokraat asunnon. Sitten yksi kaunis päivä kun mies on naisen luona muutat tavarasi uuteen osoitteeseen ja jätät miehen eroa ihmettelemään. Etkä tietenkään suostu edes asiasta keskustelemaan.
Voithan aina kertoa tälle naiselle, että miehelläsi on rakastajatar tai yhden yön hoito. Tiedät sen siitä, kun sait sukupuolitaudin.
Keksikää lisää. Kyllä joskus saa myös maksaa potut pottuina.