Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kelpaisko sulle tää mies:

Vierailija
03.08.2009 |

Ahkera, painaa paljon duunia, ja yrittää parhaansa, mutta tällä hetkellä yritystoiminta tappiollista. Yrittää kuitenkin parhaansa selvitäkseen laman yli. Siis köyhä.

Huomaavainen. Keskustelutaitoinen. Ehdottoman luotettava, herkkä. Stressi vaikuttaa huonosti seksiin, hvinä aikoina kuitenkin hyvä rakastaja.

Itsepäinen periaatteen mies. Juo liikaa. Polttaa. Syö epäterveellisesti. Liikaa mahaa.

Isänä tiukka auktoriteetti, ei juuri leiki, mutta lapset ovat hänelle maailman tärkein asia.

Tälläinen ois mulle, yh:lle tarjolla.

Isänä hieman poissaoleva

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaisi, en huoli alkoholiongelmasita tupakoitsijaa.

Vierailija
2/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tissuttelee kuitenkin muutaman kerran viikossa rentoutuakseen työpaineista. Isäni poissaoleva juurikin tuon työstressin takia, ei muuten olisi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo ja vaikuttaa huonolta isältä.

Vierailija
4/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä perusmies

Vierailija
5/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä sun tunteet on miestä kohtaan?

Rahalla ei ole mulle väliä, juomisella on. Kuinka paljon siis juo?

Ja noista isänä olemisista voisi miehen kanssa puhua, ja ohjailla hieman oikeaan suuntaan.. =)

Vierailija
6/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut niin paljon kakkaa niskaan, tosin aivan erityyppisiltä ihmisiltä. Tää saa mut tuntemaaan oloni turvalliseksi, arvostan, kunnioitan ja ihailen häntä monessa asiassa. Halutaan samoja asioita tulevaisuudelta. On kiinnostunut mun lapsestani, ja tahtoisi tutustua häneen paremmin. Tuntuu palvovan mua, ollaan tunnettu jo pitkään, mutta olen roikkunut narsisti-exässäni. Nyt vasta olen henkisesti vapaa.

ap

Vierailija
7/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis häntä rakastat, sehän on tärkeintä ja tulette hyvin toimeen keskenänne. Perusmieheltä kuulostaa, herkkyys ja keskustelutaito ehdotonta plussaa!

Vierailija
8/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ettei tupakoi kuin satunnaisesti... ;)

Vierailija
9/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt täältä kysy kelpaako! Itsellesihän sinä olet miestä ottamassa.

Vierailija
10/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan kuin omani.

Vierailija
11/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kalahti lisäksi tuo "itsepäinen"..

jos yhtään epäilet, niin miksi ottaisit??

Vierailija
12/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sinusta keskustelutaito ja luotettavuus ole hyviä piirteitä? :D

Vierailija
13/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera, Huomaavainen. Keskustelutaitoinen. Ehdottoman luotettava, herkkä. hvinä aikoina kuitenkin hyvä rakastaja. lapset ovat hänelle maailman tärkein asia.

ja lisäksi se että meillä on samat tulevaisuuden haaveet. Ja siis meillä molemmilla on omia lapsia. Voisin kyllä rakastua häneen, jos vaan uskaltaisin antaa itselleni luvn. Haen siis ilmeisesti rohhkaisua... musta tuntuu että hän kyllä sais mua paremmankin.

ap

Vierailija
14/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

= vekseleihin

Vierailija
15/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle karahtaa tuo tissuttelu sekä poissaolevuus isänä. Olen nähnyt sen verran monta kaappijuoppoa elämäni aikana, että sellaista en enää kotiini ottaisi. Oma ihana mieheni on erittäin stressaavassa työssä, mutta lapset ovat aina ensisijalla.

Vierailija
16/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan kelpais...

Vierailija
17/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa paljon duunia -siis työnarkomaani tai jokatapauksessa töissä reippaasti yli 40h viikossa. Mihin muuhun sitä aikaa sitten enää jää?

Ai niin, juomiseen. Ei oo alkkis, mutta tissuttelee silti useemman kerran viikossa. Stressi vaikuttaa seksielämää huonontavasti -eiköhän sillä ole melkoinen stressi jos kerran talousasiat painaa päälle. Itsepäinen, ylipainoinen, epäterveellisesti elävä. Isyys, poissaoleva ja tiukkis -siis missä kohtaa huomaa että lapset on tärkeitä?

Tuossa miehessä ei ollut yhtäkään hyvää asiaa, ei yhtäkään syytä sille, miksi ihmeessä ottaisin tuommoisen vaivoikseni. Itsekin narsistissa roikkuneena tiedostan sen, että olen ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. Ja kertomasi perusteella en kyllä sinkkuuttani vaihtaisi tuon miehen kanssa seurusteluun. En siltikään, vaikka olen jo ollut vuosia yksin ja välillä kaipaan läheisyyttä ja rakkautta elämääni.

Ojasta allikkoon menet tuon miehen kanssa, sano minun sanoneen.

Vierailija
18/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kelpaisi. Rahalla ei merkitystä, jos oikeasti rakastaa. Pystyn itse turvaamaan toimeentuloni enkä tarvitse siihen miestä, mutta turvallisen sylin tarvitsen.

Vierailija
19/19 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain jättäisi tuon tupakan pois. Ja mahahan voi kadota, kun alatte oikein kunnolla painia petissä. Ja sen jälkeen kirmata lenkille - ensteks kävellen ja sitten joskus, kun se eturessu katoo vähän, hälkäten.

Raha tulee ja raha menee, mutta huomaavaista miestä joka lisäksi olisi hyvä rakastaja (aaaah) ei löydy noin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi