Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tällaista VOI tapahtua?

Vierailija
02.08.2009 |

Pikkupojat leikkivät aseella - nainen loukkaantui

Sunnuntai 2.8.2009 klo 12.09 (päivitetty klo 12.20)

Vanhempi nainen on haavoittunut ampuma-aseen luodista Vantaalla.

Poliisin mukaan ase laukesi asunnon sisällä pikkupoikien leikkien yhteydessä.

Nainen on viety sairaalahoitoon, mutta hänen vammojensa vakavuudesta ei toistaiseksi ole tietoa. Poliisi tutkii onnettomuutta ja tiedottaa tapauksesta lisää iltapäivän kuluessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mustalaisia.. Niillä on aseet taskussa ja lapsetkin saa yleensä tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
2/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aseita kuitenkin pidä säilyttää lukollisessa kaapissa. Ja mieluiten niin ettei penskat tiedä missä se on. Ajattelematonta toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihmettele yhtään. Varmaankin mutiaisia.

Vierailija
4/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 14 ja sisko 8v. Valitettiin, ettei ole tekemistä. No isä vei halkoliiterin seinään maalitaulun ja antoi meille ilmapistoolin. Siskon voimat ei riittäneet avaamaan asetta lataamista varten, joten minä hoidin lataamisen. Ja siinä kulki koko ajan porukkaa pihamaalla ja me ammuttiin kilpaa.

Vähänkö olen aikuisena tuota kauhistellut. Entä jos meille olisikin tullut jokin riita, ja toisella on kädessään ladattu ase...

Vierailija
5/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinähän sitä aseenkäyttöä oppii, esim ettei osoiteta toista. toista se on sellaset pennut jotka ei edes ole nähny pyssyä. ollaa vaa iha äläreitä ja tirkistellään piipusta sisään....

ampumaharjoituksia lapsille ja nuorisolle!

Vierailija
6/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaisia ne varmasti oli! Ei tuollaista tapahdu perussuomalaisille.

Vierailija
7/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi on kyllä aika kauheeta vakavasti ottaen.

Vierailija
8/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi niitä aseita säilytetään ladattuna???

Vierailija
9/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukollisella kaapissa, ase ei saa olla ladattu ja esim. kivääristä lukon tulee olla irroitettuna, eli ammattitaidoton ei saa sitä silloin edes ladattua, vaikka paukut löytäisikin.

Ladattua asetta ei mun käsityksen mukaan saa noin normioloissa olla kuin poliisilla ja rajavartiolaitoksen pojilla.. taitaa olla niin, että rahakuljetuskuskeillakaan ei saa olla asetta, ainoastaan kaasupanoksia? Mutta tää nyt on muistelua, ei välttämättä totta.

Mutta eiköhän noi smuguja ole.. kellä muulla käsiaseet lojuu ladattuina pitkin olohuoneen pöytiä ja lapset elää kuin pellossa?

Vierailija
10/10 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mahdollista on tullut nähtyä. Muakin ammuttiin pienenä, kun olin hiekkalaatikolla. Oli tosin vain ilmakivääri, mut kuitenkin. Eivät kyllä onneksi osuneet. Äiti kyl vaati mut sisään, ihme pikkusielu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi