Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi 1 kk. vanhalle vauvalle: Manduca vai Hug-a-Bub?

Vierailija
01.08.2009 |

Manduca on testattavana ja vauva näyttää viihtyvän siinä. Jotenkin olen tykästynyt myös Hug-a-Bubiin, tosin en ole testannut sitä... Mutta kumpaa konkarit suosittelisitte? Kuuleman mukaan tuo Hugga on viileä, joka olisi yksi ratkaiseva ominaisuus meillä...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Huggiksen viileydestä kaipaisin lisätietoa... Onko se tosiaan viileä?? Pystyy käyttämään näin kesälläkin?

Vierailija
2/17 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin ihan sovituksen perusteella sitten Baby Björn. Kovasti olin lukenut niistä muista hyvää, mutta olivat todella huonoja kantaa, mm. tuo Manduca. Ei ristiseläntukea ja kangaskin oli huono.

Toisekseen Manducalla voi kantaa myös niin että olkahihnat on ristissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmat ja kantoreppu jäi hyllyyn, mutta kantoliinaa käytettiin paljon etenkin 1-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen on menty enimmäkseen rattailla...

Vierailija
4/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Huggaa meillä on käytetty ihan vastasyntyneestä asti, ja kovasti olen siitä tykännyt - ja mikä parasta, vatsavaivainen vauva viihtyi siinä kovin hyvin heti alusta! Liina on mulla edelleen käytössä ja vauva on 7 kk (painaa n. 7,5 kg), enkä ainakaan vielä ole jämäkämpää liinaa kaipaillu.

Hug-a-Bub on varmaan viileimmästä päästä liinoja, kun on Australian oloihin kehitetty.

Vierailija
5/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle! Hih!

Vierailija
6/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon pitkä ikäisempi käyttää ja helpompi. Ei tarvitse kääriä montaa metriä kangasta ympärilleen. Mieskin kehtaa käyttää. : )

Mä olen käyttänyt Manducaa paljon ja tyttö viihtyy siinä loistavasti!

Vierailija
7/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

helppokäyttöinen ja nopea. Pikkuvauvatuki integroitu.

Vierailija
8/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö joku ihan suomalainen nimi kävisi?

Vierailija
9/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Hug-a-Bub (vai mikä se nyt olikaan) ja olemme saaneet vauvamme siihen kokonaista kaksi kertaa. Ollaan yritetty myöhemminkin, mutta pelkkää huutoa ja meiskausta kantoliinaan laittaminen aiheuttaa. Kantoliina onkin menossa jo kiertoon. Oli harvinaisen turha ja kallis ostos.

Sen sijaan kantorepussa (meillä Baby-Björn) vauva viihtyy mainiosti. Vauvamme on nyt 4,5 kk.

Vierailija
10/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli ihan pelastus itkuisen vauvan kanssa. Alkuun voi vaatia vähän totuttelua, mutta loppujen lopuksi helppo käyttää ja mielestäni ainakin kantajalle paljon mukavampi kuin Manduca.

Vierailija
11/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkä liina jäi lähes kokonaan käyttämättä, kun Manduca tuli taloon; se on erittäin näppärä käyttää ja mukava kantaa.

Vierailija
12/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja manducasta ja ehdottomasti suosittelen manducaa!

Vierailija
13/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huggis on loistava etenkin pienelle vauvalle ja manduca menee isommalle.

Nyt kun meillä on kaksi lasta, on usein tehty niin, että vauva on liinassa ja taapero kanntorepussa (meillä tosin ergo, mutta nähdäkseni manduca on vielä ergoa parempi!)Mies ei aikoinaan halunnut/kehdannut/viitsinyt opetella liinan käyttöä, joten ostettiin hänen käyttöönsä reppu. Tosin olen sitä minäkin käyttänyt. Ja voin todeta, että on painavamman lapsen (10kg+)kantamiseen erittäin hyvä!

osta ensin liina ja myöhemmin kantoreppu...;)

Vierailija
14/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun meillä on kaksi lasta, on usein tehty niin, että vauva on liinassa ja taapero kanntorepussa

Siis kun ollaan koko perhe liikkeellä, ei siis kaikki kantovälineet yhden kantajan yllä, vaan toinen toisella ja toinen toisella vanhemmalla...

Vierailija
15/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä. Meillä käytettiin liinaa 4kk:si, jonka jälkeen aloin käyttää manducaa.. manduca ei ota mua niin paljon selkään kun liina.

Vierailija
16/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantoliinasta tulee aina maha kipeeksi minulla ( ja en ole ainut). Liina löystyy aina, vaikka laittaa kuinka kireelle tahansa. Manduca taas ei löysty ja ei tule maha kipeeksi. Olen pitänyt monta tuntia putkeenkin manducaa, liinalla ei tulisi kuuloonkaan. Kannan itse mandukassa puoli vuotiasta sekä kaksi vuotiasta. Molemmat tykkäävät oikein paljon. Suosittelen kantoreppua.

Vierailija
17/17 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin ihan sovituksen perusteella sitten Baby Björn. Kovasti olin lukenut niistä muista hyvää, mutta olivat todella huonoja kantaa, mm. tuo Manduca. Ei ristiseläntukea ja kangaskin oli huono.