Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miesten ja naisten palkkaerot johtuu

Vierailija
01.08.2009 |

varmaan siitä et miehet tekee keskimäärin enemmän ylitöitä . ei siinä sen kummempaa.

t.nainen

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehet on vahvempia ja jämäkämpiä ja uskaltavat VAATIA enemmän palkkaan. naiset tyytyvät helpommin siihen mitä annetaan.

Vierailija
2/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siitä et miehet tekee keskimäärin enemmän ylitöitä . ei siinä sen kummempaa. t.nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jonkun siitä perheestäki on huolehdittava)

Vierailija
4/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan siitä et miehet tekee keskimäärin enemmän ylitöitä . ei siinä sen kummempaa.

t.nainen

Minäkin olen nainen ja jo elämää nähnyt. Samalla alalla peruspalkka voi miehellä olla suurempi ja monesti onkin, sitä kutsutaan munalisäksi.

Palkkaerot ovat todellisia ei suinkaan sidonnaisia ylitöiden määrään. Jos puhutaan palkasta puhutaan kuukausipalkasta tai tuntipalkasta ei suinkaan ylityökorvauksista ja palkanlisistä.

Vierailija
5/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko meistä on työssä, jossa voi itse vaatia palkkansa? Minä olen nelikymppinen ja vain yhden kerran olen ollut sellaisessa työpaikassa, jossa olen voinut neuvotella palkkaani. Nytkin se tulee suoraan palkkataulukosta.

että miehet on vahvempia ja jämäkämpiä ja uskaltavat VAATIA enemmän palkkaan. naiset tyytyvät helpommin siihen mitä annetaan.

Vierailija
6/6 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole ollut koskaan työssä, jossa EI olisi voinut neuvotella palkkaansa. Palkasta on aina neuvoteltu, alkaen palkkapyynnöstä työnhaussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi