miesten ja naisten palkkaerot johtuu
varmaan siitä et miehet tekee keskimäärin enemmän ylitöitä . ei siinä sen kummempaa.
t.nainen
Kommentit (6)
varmaan siitä et miehet tekee keskimäärin enemmän ylitöitä . ei siinä sen kummempaa. t.nainen
(jonkun siitä perheestäki on huolehdittava)
varmaan siitä et miehet tekee keskimäärin enemmän ylitöitä . ei siinä sen kummempaa.
t.nainen
Minäkin olen nainen ja jo elämää nähnyt. Samalla alalla peruspalkka voi miehellä olla suurempi ja monesti onkin, sitä kutsutaan munalisäksi.
Palkkaerot ovat todellisia ei suinkaan sidonnaisia ylitöiden määrään. Jos puhutaan palkasta puhutaan kuukausipalkasta tai tuntipalkasta ei suinkaan ylityökorvauksista ja palkanlisistä.
Moniko meistä on työssä, jossa voi itse vaatia palkkansa? Minä olen nelikymppinen ja vain yhden kerran olen ollut sellaisessa työpaikassa, jossa olen voinut neuvotella palkkaani. Nytkin se tulee suoraan palkkataulukosta.
että miehet on vahvempia ja jämäkämpiä ja uskaltavat VAATIA enemmän palkkaan. naiset tyytyvät helpommin siihen mitä annetaan.
Minä taas en ole ollut koskaan työssä, jossa EI olisi voinut neuvotella palkkaansa. Palkasta on aina neuvoteltu, alkaen palkkapyynnöstä työnhaussa.
että miehet on vahvempia ja jämäkämpiä ja uskaltavat VAATIA enemmän palkkaan. naiset tyytyvät helpommin siihen mitä annetaan.