Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syönköhän oikeasti liian vähän?

Vierailija
01.08.2009 |

Onko siis oikeasti niin, että syön liian vähän. Tarkoitukseni ei ole laihtua enää, sillä olen siinä painossa, jossa haluan olla, mutta silti paino laskee aina välillä, palaa takaisin samaan kun syö herkkuja. Ja jos syön liian vähän niin vinkkejä mitä voisi lisätä, sillä tälläkin ruokavaliolla olo on koko päivän täysi enkä siis jaksa syödä enää ylimääräistä.

Tässä suurinpiirtein mitä syön päivän aikana.

Aamulla 2(2dl) kuppia kahvia, jossa maitoa+2viipaletta ruisleipää+4tl keijua+4viipaletta leikkelemakkaraa+2viipaletta juustoa+6viipaletta kurkkua+hedelmä esim.päärynä

Lounaalla esim. 2dlriisiä+2dl broilerwokki+salaattia (esim. tomaatti-kurkku-ananas) 150g+juomana vesi

Välipalalla 2(2dl) kuppia kahvia, jossa maitoa+jogurtti tai viili+hedelmä esim. omena

Päivällisellä ruokaisa salaatti(tai puuro)+juomana vesi

Iltapalalla 2(2dl) kuppia kahvia, jossa maitoa+2viipaletta ruisleipää+4tl keijua+4viipaletta leikkelemakkaraa+6viipaletta kurkkua+hedelmä tai vihannes esim. banaani tai tomaatti

Juon päivässä 1,5-3litraa vettä ja kasviksia pyrin syömään sen 500g päivässä. Päivällinen vaihtelee, välillä on puuroa ja välillä taas salaatti. Samoin lounas vaihtuu päivittäin.

Käyn lenkillä, sanotaan nyt että satunnaisesti. Keskimäärin 2-7kertaa viikossa, riippuu miten ehdin. Välillä voi mennä viikko tai kaks kun en ehdi ollenkaan. Teen kävelylenkkejä, kävely on kuitenkin reipasta ja lenkin pituus 8km.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa muuten. Minulle tuo olisi ok määrä, olen 168cm ja painoa 57kg ja juoksen 5 krt/vkossa. Mutta tuon mainitsemasi ruokamäärän lisäksi syön viikonloppuisin AINA herkkujakin ja jätskiä menee usein päivittäin näin kesällä.

Vierailija
2/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

proteiineja ja maitotuotteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalaksi

Vierailija
4/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli painan siis 65kg ja pituutta 169cm. Välillä paino laskee 60kg, mutta nousee takaisin kun syö enemmän. Mutten jaksais tällaista jojoiluakaan...

ap

Vierailija
5/5 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön vähemmän ja lihoisin heti jos söihin noin paljon. en kyllä harrasta liikuntaa..

itse en voi syödä leipää kovin paljon tai alan heti turpoamaan.

162cm ja 69kg