Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PikaG:

Vierailija
01.08.2009 |

Mieheni kanssa käytiin aika kärkkäitä keskusteluja tuossa aiemmin. Taustoja en jaksa selittää, mutta aika henkilökohtaisia nakkelimme toisillemme.

Kysymys kuuluu: menenkö perässä ylös makkariin ja herätän äkäpussin (kiihkeästi olisi myös mahdollisuus) vai juonko lonkun ja murjotan yksin alakerrassa?

P.S. Viime aikoina ollaan pitkähkön suhteen aikana saatu ihmeellistä liekkiä eroottiseen elämäämme. Rakasteltu ei olla ihan äskeen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos miehesi ei kovasti suutu herättämisestä niin mene ja herätä

Vierailija
2/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun mieheni ei ikinä anna, jos hän on suuttunut/vihainen tai kireä. Vasta leppyneenä ja rentoutuneena hän innostuu harrastamaan seksiä.

Itse siis sinun tilanteessasi joisin lonkun ja murjottaisin yksin. Ja painuisin sitten itsekin maate.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt miehes perään! Lepyttele vähän ja sopikaa riita. Jos ei innostu seksihommiin niin palaa koneen ääreen juomaan lonkkua. :)

Vierailija
4/4 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nyt miehes perään! Lepyttele vähän ja sopikaa riita. Jos ei innostu seksihommiin niin palaa koneen ääreen juomaan lonkkua. :)

Kokeilin oitis tätä. Ei innostunu olleskaan niin palasin alas. Kyllä on vaikeeta. Olin niin epätoivonen, kun ollaan niin eri maailmasta miehen kans, että ajattelin josko riita ois kerrankin puhdistanu ilmaa. Ei ollu mies enää vihainen, mutta pyysi (kerrankin) kauniisti, josko jätetään hommelit tekemättä.

Kiitos nro 3. Piristit kuitenkin mieltäni. Elämä on. Kokeilin taas kepillä jäätä, vaikka pelkäsin saavani taas pakit. Niin kuin sainkin. Mutta se on jo niin pientä kaikessa kokemassamme.

Se siitä. Kiitos kaikille pikaisesti osallistuneille. Mukavaa yötä teille sinne. :,)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi