Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi kertoisi sinulle tulleensa uskoon, mitä sanoisit?

Vierailija
01.08.2009 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalisen, täysin & aivan mahdotonta.

Vierailija
2/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on hieno juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää koskaan.

Vierailija
4/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oma on jo...

Vierailija
5/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että mies olisi päässyt yli lapsuudesta saaneeseensa "järjestäytyneen uskonnon vihan".

Ei mua haittaisi. Tai, riippuisi, mihin uskoon olisi tullut, ja miten tahtoisi sitä käytännön elämässä harjoittaa. Pakko myöntää, että olisi tosi paljon vaikeampaa, jos hän vaikka kääntyisi Islamiin...

Sen sijaan jos innostuisi kristinuskosta, niin mikäs siinä. Sama mies se silti olisi. En ole itse uskovainen, mutta ihan hyviä keskusteluja saataisiin varmaan aikaiseksi, ja voisin mä lähteä kirkkoonkin kaveriksi silloin tällöin.

Vierailija
6/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalisen, täysin & aivan mahdotonta.

Vierailija
7/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse kokea saman

Vierailija
8/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä asti ja on sitä vieläkin. Kivalta se vaan tuntuu, mua aina lohduttaa kun kertoo tapaavansa vanhempansa taivaassa sitten joskus, vaikken itse uskossa olekaan.

Ihmeellisiä vastauksia teillä joillakin, kylläpä se rakkaus on heikoilla kantimilla jos tuollaiseta ovea näytetään?

Vierailija
9/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus pelastaa kodittomatkin kadulta, lähde äläkä palaa enää koskaan.

Entä jos kysyisit esim: "Mitä uskoontulo sulle tarkoittaa?" ja seurailisit miestä edes seuraavaan päivään...?

Vierailija
10/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko ajan olet ollut uskovainen :)

Vierailija
11/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisivät miehen jos tämä tulisi uskoon. missäs se rakkaus on?

Vierailija
12/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se uskoon tuleminen vaikuttaisi arkeen.

Jos se olisi sellasta miehen pään sisäistä uskomista niin ok.

Mutta mitään julistamista en kyllä kattelis ja käännyttämis yrityksiä.

Vierailija
13/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tähän asti ekana ollut kertomassa lapsillekin, että Jeesus on satuolento. Käytäisiin paljon keskusteluja siitä, miten tämä muutos vaikuttaa meidän suhteeseemme jne.

Vierailija
14/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa suhtautumista vaimoilta, jotka ovat vihittäessä luvanneet tahtoa rakastaa puolisoaan hyvinä ja pahoina päivinä! Ettekö tule ajatelleeksi, että miehelle olisi voinut tapahtua valtavan positiivisia asioita ja voisitte päästä itsekin niistä osalliseksi?

Vierailija
15/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Leninkin satuolento? Tai Islamin Muhammed?

Sinä ehkä osaat korjata lapsillenne, että on eroa uskoa Jeesuksen olemassaoloon historiallisesti ja uskonnollisesti?

Ihmettelisin aika paljon noin tavatonta kelkankääntöä, kun on tähän asti ekana ollut kertomassa lapsillekin, että Jeesus on satuolento. Käytäisiin paljon keskusteluja siitä, miten tämä muutos vaikuttaa meidän suhteeseemme jne.

Vierailija
16/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Leninkin satuolento? Tai Islamin Muhammed? Sinä ehkä osaat korjata lapsillenne, että on eroa uskoa Jeesuksen olemassaoloon historiallisesti ja uskonnollisesti?

Ihmettelisin aika paljon noin tavatonta kelkankääntöä, kun on tähän asti ekana ollut kertomassa lapsillekin, että Jeesus on satuolento. Käytäisiin paljon keskusteluja siitä, miten tämä muutos vaikuttaa meidän suhteeseemme jne.

Vierailija
17/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kokenut tulleeni uskoon ja sen jälkeen oli jonkin aikaa hihhuli-vaihde päällä. Nykyään tulkintani on löyhempiä. Mies ei ole mikään uskovainen, muttei ateistikaan. Jäisi mielenkiinnolla odottamaan, miten elämä muuttuisi. Tällä hetkellä mies ei meinaa muistaa, miksi pääsiäistä vietetään.

Vierailija
18/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Jeesuksen olemassaoloon, vaan mun reaktiotani mieheni mahdolliseen uskoon tulemiseen. ja se olisi, mieheni mielipiteet tuntien, ylläoleva.

Onko Leninkin satuolento? Tai Islamin Muhammed?

Sinä ehkä osaat korjata lapsillenne, että on eroa uskoa Jeesuksen olemassaoloon historiallisesti ja uskonnollisesti?

Vierailija
19/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Leninkin satuolento? Tai Islamin Muhammed? Sinä ehkä osaat korjata lapsillenne, että on eroa uskoa Jeesuksen olemassaoloon historiallisesti ja uskonnollisesti?

]

Onko noilla mitään eroa? Siis uskonnollisuudella ja historiallisuudella? Enpä ole tiennytkään!

Joo, asiaan, jos minun mieheni ilmoittaisi tulleensa uskoon, niin ekana kysyisin että "oliko määräaikainen sopimus ja paljonko sulle maksetaan, että sanot noin?" ja jos olisi ihan oikeesti muka ilmaiseksi alkanut uskoa, niin sitten pitäisi vielä mitata kuume ukolta, että houriiko se ja tarviiko sairaalahoitoa kenties.

Jos olisi fyysisesti terve ja tullut uskoon, niin sitten pitäisi toivoa, että elää oppien mukaan kohtuullisesti ja jonkun aikaa seurailla, että miten se arkeen vaikuttaa.

Hetki kyllä vierähtäisi jo siinä kun tuijottaisin ukkoa, joka kädet ristissä naama onnellisessa hymyssä, silmät luotuna kohti taivasta hymistelisi keittiön puupenkillä. Saattaisinpa ottaa siitä kuvankin ihan vaan todistusaineistoksi tutuille. Olisi se kyllä näky!

Vierailija
20/26 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin selittämään koko asian. Suhde menisi kyllä uusiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän