Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monenko iltana viikossa lapsellasi/lapsillasi on harrastus ja miten pitkään kestää kerrallaan?

Vierailija
31.07.2009 |

Lapsen ikä / lasten iät?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v:lla kerran viikossa baletti (45 min) ja menee iltapäiväkerhoon koulun jälkeen kolmena päivänä viikossa. Voi olla, että 7v:lle vielä otetaan toinen harrastus jos itse tahtoo ja löytää jonkun kivan... Tai sitten mennään näillä eväin :)

Mami itse harrastaa pilatesta kerta viikossa 60 min.

Vierailija
2/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 9v: taitoluistelu 2-3krt vko, tunnin harkat, kuviskoulu 1 krt vko 2h, judo 1-2krt vko, tunti. Poika 8v: kuviskerho 1krt 1,5h, judo 1-2krt tunti. Tyttö 5v taitoluistelu 2-3krt vko, 45min-tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä 7v taitoluistelu 3 krt/vko. Lisäksi käymme talvella laskettelemassa 1-2 krt/vko.

Vierailija
4/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat ala-asteella

Vierailija
5/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 9v: taitoluistelu 2-3krt vko, tunnin harkat, kuviskoulu 1 krt vko 2h, judo 1-2krt vko, tunti. Poika 8v: kuviskerho 1krt 1,5h, judo 1-2krt tunti. Tyttö 5v taitoluistelu 2-3krt vko, 45min-tunti.

Vierailija
6/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa yhden harrastuksen tänä syksynä. 1 kerta viikossa, 45 minuuttia päiväkodin jälkeen noin 10 minuutin matkan päässä kotiamme.

Vierailija
7/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pelit, joita on joka toinen vkonloppu.

3v 2x vkossa jalkapalloharkat, kestävät 45min. Ei pelejä.

Vierailija
8/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jää luppoaikaa vaikka kuinka. Harrastusten lisäksi esikoinen esim luki eniten kirjoja koulussaan, kävi laskettelemassa/uimassa/rullaluistelemassa jne viikottain.

Vierailija
9/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 min- 2 tuntia kerrallaan.

Vierailija
10/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 8 v: Harrastukset auki, koska lopetti taitoluistelun. Toistaiseksi jumppa 1 x viikko, tunti kerrallaan. Luultavasti syksyllä myös tanssi 1 x viikko ja jumppaa sit 2 x viikko (telinevoimistelu)

Tyttö 6 v: Taitoluistelu 3 krt viikko, 1-2 h kerrallaan (aloitti kilpailemisen, eli syksyllä myös muutamat kisat) ja telinejumppa 2 x viikko.

Poika 4 v: Jumppa 1 x viikko.

Tiedän että tuon 6-vuotiaan ohjelma kuulostaa paperilla hurjalta, enkä moista itse teoriassa kannattaisi, mutta kun tyttö rakastaa hommaa. Olen monta kertaa sunnuntaisin sanonut että mitä mieltä oot, mennäänkö ja tyttö on suunnilleen jo pukenut luistelukamat valmiiksi ja silmät pyöreenä on ihan että kyllä mä haluun mennä. Lisäksi on vaan synnynnäinen urheilija - käy mun kanssa nyt kesällä rullaluistelemassa piiiitkiä lenkkejä joista itse kysyy että äiti, mennäänhän tänään lenkille. Hänen lahjakkuutensa on ilmiselvästi taitolajeissa :) Muut lapsemme ovat täysin keskivertoja tällä osa-alueella eikä meillä ikinä ole painostettu mihinkään harrastukseen.

Vierailija
11/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v käy 3 kertaa viikossa harrastuksessa. 1h, 1,5h, 2,5h.

6v 2 kertaa viikossa harrastuksessa. 1h, 2,5h.

Vierailija
12/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 v:lla kantelemuskari 1 x vko 1 h ja tanssi 1 x vko 45 min

3 v:lla muskari 1 x vko 45 min.

Vierailija
13/16 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö 4-v ja "harrastukset"

- ratsastus 20 min kerran viikossa

- luistelu 20-30 min n. kerran viikossa

- uinti ? min n. kerran viikossa

Luistelu ja uinti isän kanssa ilman sen kummempaa ohjausta. Ratsastus opettajan kanssa "yksityistunti", mutta usein ihan vaan hevosen selässä istumista, joskus vähän tasapainoharjoituksia lisänä jos lapsi niistä innostuu, yleensä haluaa vaan ratsastella maastossa käyntiä ja ravia vuorotellen.

Syksyllä aloittaa baletin kerran viikossa ja tämä on ensimmäinen harrastus, joka siis ihan ryhmässä ja ohjaajan johdolla, eli ei mennä ihan vaan sen mukaan mitä lapsi tykkää tehdä, vaan sen mukaan mitä ohjaaja on suunnitellut tunnille.

Vierailija
14/16 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vuotialla tytöllä ringetteä kaksi kertaa viikossa tunnin harkast, ratsastusta 1h viikossa ja syyskuun loppuun futista 1 tunti viikossa. Talvella sitten laskettelua sään salliessa.

Pienmmällä 4-vuotiaalla tytöllä tannsitunti 45min kerran viikossa ja nyt aloittaa taitoluistelun 1 tunti viikossa. Laskettelua harjoitellaan taas talvella.

Vierailija
15/16 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt harrastus vaatisi kolme iltaa viikossa, lapsi 7-vuotias.

Meillä mietitään nyt, onko liikaa, rupeammeko rumbaan.

Vierailija
16/16 |
01.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla alkaa taas treenit. Uintiharkat tulevat olemaan kuutena päivänä viikossa noin puolestatoista kahteen ja puoleen tuntiin harkat kestävät. Lisäksi käy 4-H:ssa ja partiossa kerran viikossa.