Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itsekin Facebookin käyttäjä, mutta säälittää ihmiset

Vierailija
31.07.2009 |

jotka päivittää statustaan päivittäin, jopa useammankin kerran päivässä.

Kertokaa mulle miksi helvetissä pitää puhelimestakin raportoida kaikki tekemiset muille, tyyliin "X nautiskelee juuri jäätelöä Hietsussa". Jotain rajaa ja tasoa vähän päivityksiin pliis.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä käytä jos noin paljon häiritsee!

Vierailija
2/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että jotkut käyttävät aikaansa siihe, että valittavat muille av-mammoille täällä palstalla mitä hyvänsä pikkujuttuja, jotka evät edes heille kuulu.

Pysy pois fasesta, jos se noin ärsyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun makailen tässä sohvalla mahallani ilman housuja, niin kärpänen pörrää perseessä koko ajan!

Vierailija
4/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksiä on kiva lukea jos niissä on jotain kiinnostavaa. on kiva tietää jos kaverit lähtee matkalle tai tapahtuu jotain raportoimisen arvoista. jatkuva raportointi (varsinkin kännykällä vaikka sieltä mokkilaiturilta) saa epäilemään ettei tyypeillä ole oikeesti elämää.

Vierailija
5/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

statustaan niin pitäisköhän vähän relata? Mä en voi ymmärtää miten jotain voi ärsyttää tollanen asia :-O

Vierailija
6/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden tyyppien jatkuvasta höpinästä. Sitten tajusin poistaa etusivulta kyseisten tyyppien päivitykset ja nyt on taas kiva lukea etusivuakin, kun näkyy vaan normalikäyttäjät ja näiden FB-riippuvaisten tajunnanvirta ei näy mulle.

Vierailija
7/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei arsyta yhtaan mikaan facebookissa :) Ma oon kiinnostunut ihan joka asiasta, siita pienestakin, mita mun kaverit tekee tai ajattelee. Mutta mulla onkin kavereina vain aitoja kavereita, eli ihmisia joista olen tosissani kiinnostunut muutenkin.

Ja onhan se niin, etta joillain ei ole paljon muuta elamaa kuin fb. Mutta hyva, etta edes se.

Vierailija
8/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea, mitä useammin niitä tulee, sen parempi. Itse siis luen päivittäin, mutta oma status tulee paihdettua parin päivä / parin viikon välein.

Vierailija
9/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden tyyppien jatkuvasta höpinästä. Sitten tajusin poistaa etusivulta kyseisten tyyppien päivitykset ja nyt on taas kiva lukea etusivuakin, kun näkyy vaan normalikäyttäjät ja näiden FB-riippuvaisten tajunnanvirta ei näy mulle.

mullakin pari kaveria jotka tekee jatkuvasti kaikkia fb-testejä ja päivittää tilaansa niin ettei etusivulleni mahdu muiden tekemisiä ollenkaan.

Vierailija
10/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi sinun tosian osaavan poistaa ne "kaverit", jotka sinua noin ärsyttävät.

Vierailija
11/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useemmin tilapäivityksiä sitä parempi. Ja saa olla just niitä arkisia asioita, ne kiinnostaa mua paljon enemmän:)

Vierailija
12/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tosiaan,poistakaa ne "kaverit", jos ei kerran edes muiden tekstejä mihkään mahu, ku ne koko ajan vaan päivittää!!! Ootte ihan hassuaja =D

Vierailija
13/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä f*ckin kyselyitä (quiz)!

Vierailija
14/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivityksiä on kiva lukea jos niissä on jotain kiinnostavaa. on kiva tietää jos kaverit lähtee matkalle tai tapahtuu jotain raportoimisen arvoista. jatkuva raportointi (varsinkin kännykällä vaikka sieltä mokkilaiturilta) saa epäilemään ettei tyypeillä ole oikeesti elämää.

"Ihanaa, viikon loma perheen voimin kanarialla" Ei sillä, että olet varmasti tajunnut suojata tietosi, mutta itse en viitsi sitä riskiä ottaa, että joku pääsee näkemään statukseni ja tulee sitten ja kääntää kämpän reissumme aikana.

Vierailija
15/15 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten kellään voi olla aikaa ja kiinnostusta tehdä miljoonia erilaisia testejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi