Raskaaksi keskeyetystä yhdynnästä? Kokemuksia.
Kommentit (8)
On uskovainen, ei muka voi käyttää ehkäisyä. Kysympähän vaan, että mitä se keskeytetty yhdyntä sitten on ellei ehkäisyä?! Tekopyhyyden multihuipentuma.
Mutta joo. Heille on nyt lapsi sitten tulossa. Menivät viime syksynä naimisiin ja seksielämänsä aloittivat.
siihen vaikuta meneekö loppuun asti onnellisesti vai ei :O Kun munasolu hedelmöittyy se hedelmöittyy ja sillä selvä.
Itse kysymykseen: mä oon tullu kahdesti, eka täydellinen lopputulos syntyi 2006 ja toinen toivottavasti yhtä täydellinen syntyy lokakuussa :)
joka ei sitten mennyt ihan putkeen :)
Myös kuopus sai alkunsa, köh, touhutipasta ja molemmat vielä ekasta kierrosta, ainoasta mahdollisesta yhdynnästä (mies reissutöissä kiertueilla niihin aikoihin, tavattiin harvoin).
Raskaudet menivät ihan normaalisti.
Eiköhän se nyt ihan samalla tod.näk jatku loppuun se raskaus oli sitten kumi pettänyt tai keskeytetty yhdyntä epäonnistunut?!
kartoitan vaan kuinka moni on tullut ja menikö raskaus loppuun asti ja onnellisesti.
No, minusta on pikemminkin ihmeellistä, jos siitä ei ajansaatossa tulisi raskaaksi! Meillä toimi kyseinen "ehkäisymenetelmä" useita vuosia, ja tulin melko pian raskaaksi, kun annettiin yhdyntöjen mennä "loppuun saakka".
Ei tietenkään, jos tekee abortin pönttö!! : Meidän molemmat ihanat pojat syntyivät keskeytetyllä yhdynnällä... :) Onnellisia ollaan!!
Täältäkin löytyy yksi ihana poika, samalla menetelmällä tehty:)
kartoitan vaan kuinka moni on tullut ja menikö raskaus loppuun asti ja onnellisesti.