Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme asumuserossa ja lasten isä

Vierailija
30.07.2009 |

on jo löytänyt uuden heilan, ja asuvat yhdessä. Tänään 3 lastamme tulivat takaisin viikon reissusta, olivat isänsä luona. Nyt olen koko päivän kuunnellut kuinka "Riikka" teki sitä ja tätä ja leikki meidän kanssa. Olivat käyneet jäätelöbaarissa jne. Äsken kilhadin ja sanoin lapsille että olkaa jo hiljaa......ja nuorimmainen kommentoi tyhmä äiti.....ärgh

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on vaan aikuisena kestettävä. Kyllä se arkikin sieltä iskee ja silloin voit hykerrellä itseksesi.

Vierailija
2/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapsetkin joskus tulevat kuvion ihan itsenäisesti ymmärtämään.

Olet heille se kaikkein tärkein ihminen, juuri sillehän sanotaan että olet tyhmä!

Iso halaus sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei

ole iloinen lastesi puolesta että ovat viihtyneet isänsä ja uuden heilan kanssa. Menevät sinne varmaan toistekin ja itse voit viettä vapaata. Ja lasten viihtyminen isän luona edesauttaa isä-lapsi-suhteen ylää oloa. Kuten joku sanoi, kyllä arki koittaa lasten isänkin kotiin.

Vierailija
4/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos kamansa ehtivät saada omaan luukkuun niin jo on uusi kottarainen kierroksessa. Ja lapsillehan se pitää tietysti esitellä heti miten.

Itse toivoin - kun tuo tilanne oli meilläkin - että joku veisi kusipäältä isyyden pois... mutta eihän niin tietystikään käy kuin unissa.

Lohduttaudu ap sillä, että ei tuollainen laastarisuhde yleensä kauaa kestä. Lapsillesihan sekin on tietty ikävä vaihtoehto, jos ehtivät misuun yhtään kiintyä.

Vierailija
5/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät he sua tahallaan halua loukata. Olet kuitenkin heille maailman tärkein ihminen. Turvallisin, jolle uskaltaa myös näyttää negatiivisemmat tunteensa ja uhmata.

Vierailija
6/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjo tikkareilla ym.

Olen päättänyt, että meillä lapsi (2v)saa aina jonkin pienen kivan, kun tulee kotiin. Oli se sitten lettukestit, lempiruokaa, uusi palapeli(kirpputorilta) tms, uusi loru lorupussiin. Tämä helpottaa itseäni, vaikka tiedän, ettei lapsi minusta sen vähempää pitäisi. Ei siis sellaista kivaa, että lapsi älyäisi minun kovin lahjovan!

Vierailija
7/7 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeeeeen ole kattttkera, mutta kuitenkin

Joskus tuntuu että liika menetin

Eeeeeeen ole kattttkera, mutta kuitenkin

Tuntuu niinkuin siiiiipirrrrikko olisin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä