Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiden plaseerauksesta. Vinkki häitä suunnitteleville.

Vierailija
29.07.2009 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.

Muutama viikko sitten olimme häissä, joissa oli erillinen pöytä lapsille. Meidän 1v1kk lapsi oli myös laitettu istumajärjestyksen mukaan lasten pöytään. Kaaso tuli huomauttamaan, kun olimme ottaneet lapsen aiukuisten pöytään, morsian haluaa lasten olevvan lasten pöydässä.

Mieheni siirtyi sitten tuolin kanssa lasten pöytään eikä sekään käynyt, vaan taas tultiin huomauttamaan.

Vinkiksi noin 1v lapsi ei todellakaan osaa itse ruokailla yksin lasten pöydässä eikä siellä välttämättä edes uskalla olla ilman vanhempiaan. Myös vanhemmat tahtovat säilyttää vähintään näköyhteyden pieneen lapseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit hääpari on jotain tosi teinejä

Vierailija
2/6 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei todellakaan toimi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse törmäsin eräissä juhlissa toiseen vinkin arvoiseen asiaan. Jos lapsille on tarjolla alkumalja se voisi olla jotain muuta kuin alkoholitonta viiniä. Kun ei se viini (vaikkakin alkoholiton) oikein lapsille (ainakaan meidän 1 ja 4-vuotiaille) maistu. Pommacci kelpaisi paremmin tai mehu. Tai sitten olisi suoraan antamatta sitä kuohuviinilasia lapsille.

Vierailija
4/6 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlissa eikä kylässä tms. Sylissä istuu kuin takiainen, ainakin pari ekaa tuntia, sitten vasta lähtee tutkailemaan paikkoja vähän kerrallaan.

Vierailija
5/6 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlissa eikä kylässä tms. Sylissä istuu kuin takiainen, ainakin pari ekaa tuntia, sitten vasta lähtee tutkailemaan paikkoja vähän kerrallaan.

Vierailija
6/6 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 5 v joka ei ole vielä tottunut limuihin. Eikä todellakaan alkoholittomaan viiniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän