Häiden plaseerauksesta. Vinkki häitä suunnitteleville.
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.
Muutama viikko sitten olimme häissä, joissa oli erillinen pöytä lapsille. Meidän 1v1kk lapsi oli myös laitettu istumajärjestyksen mukaan lasten pöytään. Kaaso tuli huomauttamaan, kun olimme ottaneet lapsen aiukuisten pöytään, morsian haluaa lasten olevvan lasten pöydässä.
Mieheni siirtyi sitten tuolin kanssa lasten pöytään eikä sekään käynyt, vaan taas tultiin huomauttamaan.
Vinkiksi noin 1v lapsi ei todellakaan osaa itse ruokailla yksin lasten pöydässä eikä siellä välttämättä edes uskalla olla ilman vanhempiaan. Myös vanhemmat tahtovat säilyttää vähintään näköyhteyden pieneen lapseen.
Kommentit (6)
Itse törmäsin eräissä juhlissa toiseen vinkin arvoiseen asiaan. Jos lapsille on tarjolla alkumalja se voisi olla jotain muuta kuin alkoholitonta viiniä. Kun ei se viini (vaikkakin alkoholiton) oikein lapsille (ainakaan meidän 1 ja 4-vuotiaille) maistu. Pommacci kelpaisi paremmin tai mehu. Tai sitten olisi suoraan antamatta sitä kuohuviinilasia lapsille.
juhlissa eikä kylässä tms. Sylissä istuu kuin takiainen, ainakin pari ekaa tuntia, sitten vasta lähtee tutkailemaan paikkoja vähän kerrallaan.
juhlissa eikä kylässä tms. Sylissä istuu kuin takiainen, ainakin pari ekaa tuntia, sitten vasta lähtee tutkailemaan paikkoja vähän kerrallaan.
mulla 5 v joka ei ole vielä tottunut limuihin. Eikä todellakaan alkoholittomaan viiniin.
Tai sit hääpari on jotain tosi teinejä