Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIITOS-PINO

Vierailija
29.07.2009 |

jaa kiitosta ja kunniaa tässä pinossa sille, kenelle se kuuluu.

Nimellä vaikka, jos oikein positiivista ja ihanaa tulee mieleen..

Minä kiitän perhettä, mahtava tuki ja voima.

Kiitos myös neuvolatätille, ollut mieletön apu viimesen vuoden aikana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat muistaneet kysellä miten jaksan ym. keskenmenon jälkeen

Vierailija
2/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle voi todella soitaa vaikka keskellä yötä. Hän välittää aidosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka antaa aikaansa ilmaiseksi. Yh..äidille aika on rahaa ja arvostan saamaani apua.

Vierailija
4/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputtoman pitkistä keskusteluista, valtavasta tuesta ja luottamuksesta. Siitä, että voin tulla luoksesi murheineni pelkäämättä sitä, että tuomitset. Kymmenistä lainaamistasi leffoista ja levyistä. Siitä, että olet ollut ylpeä minusta ja antanut myös minulle aihetta olla ylpeä sinusta.

Vierailija
5/5 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rakastaneet minua pyytettömästi, rakentavasti, lämmöllä ja uskomattoman sinnikkäästi koko elämäni läpi askel askeleelta. Lapsuuteni oli täydellinen ja nuortuuteni (itse aiheutetuista) karikoista selvisin teidän tuellanne.

Kiitos ihanalle miehelleni, joka otit minun lisäkseni isättömän lapseni sydämeesi ja elämääsi ja omaksi lapseksesi. Kiitos, että olet niin viisas ja rohkea ja romanttinen ja komea ja suoraselkäinen ja luotettava ja rakastava ja upea isä lapsellemme ja rohkaiset aina minua ja ilahdutat pienillä ja isommilla asioilla.

Kiitos hyville ystävilleni ja hienolle suvulleni, jotka olette vuodesta toiseen rämpineet matkassa mukana. Te muistatte, välitätte ja myötäelätte aidosti sekä jaatte omaa elämäänne kanssani päivästä ja viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen. - Teidän läsnäolonne tekee huonoista hetkistä siedettäviä ja hyvistä riemullisia!

Ja erityiskiitos ihanalle lapselleni, ihan vain siitä, että olet olemassa. Sinä teet kaikesta ihmeellistä ja elämästä sen huonoimpinakin hetkinä elämisen arvoista.

Kiitos elämälle ja Jumalalle: olen käsittämättömän onnekas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi