Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisten poisjäänti ja nega raskaustestissä

Vierailija
29.07.2009 |

Minulla on tavallisesti säännöllinen, 28 päivän kierto, mutta nyt kuukautiset ovat 6 päivää myöhässä. Olen tehnyt 2 raskaustestiä (viimeksi tänään), joista molemmista tuli negatiivinen tulos. Mitähän tämä on? Vieläköhän on toivoa raskaudesta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei ole vain koirien"tauti"

itselleni kävi juuri noin, kuukautiset kaikenkaikkiaan 2 viikkoa myöhässä monia r testejä ja lopulta lääkäriin jossa tutkittiin ultrattiinn jne.. johon lääkäri totesi lopulta, että rouva on valeraskaana, no tuon lauseen jälkeen menkat alkoivatkin parissa päivässä.

Mutta tosiaan voihan olla, että ovis on ollut myöhempi eikä siksi näy r testissä, joten odottele ainakin viikko ja käy lääkärissä jos ei vieläkään ole alkanut.

Vierailija
2/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

plsssan sain vasta rv 40/30 ja sekin oli todella himmeä, mies ei nähnyt sitä edes ennen kun näytin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se pidentää kiertoa 35 päivästä yli sadankin päivän.

Vierailija
4/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin juuri tässä keväällä. Kierto on yleensä ollut 28päivää ja ehdin minäkin testata kaksi negaa kun menkat oli muutaman päivän myöhässä. Sitten ajattelin unohtaa asian vähäksi aikaa, ja testasin seuraavan kerran vasta kun menkat oli myöhässä jo 2 viikkoa. Plussa tuli.

Alussa pelkäsin kyllä tuulimunaa ja muuta, mutta nyt kun np-ultra on takana niin olen alkanut uskoa että vauva siellä on. :)

Vierailija
5/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi olla tyhmä kysymys, mutta jos ovulaatio jää pois, siirtääkö se kuukautisia myöhemmäksi vai jäävätkö menkat kokonaan väliin? Onko seuraava "etappi" siis uusi ovulaatio vai ne siirtyneet kuukautiset?

Vierailija
6/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tarkoittaa että TAVALLISESTI säännöllinen 28 pv kierto?

Onko siis joskus pidempääkin kierto?

Onko sulla ollut hormonaalinen ehkäsy ja kauanko ollut pois?

Vierailija
7/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli säännöllinen 28 päivän kierto ennen viime raskauttani, joka päättyi keskenmenoon joulukuussa. Sen jälkeen oli maaliskuussa 21 päivän kierto ja siitä lähtien on taas menty 28 päivän kierrolla.

Hormonaalista ehkäisyä en ole käyttänyt vuosikausiin.

Vierailija
8/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin alan miettiä ovulaatiojuttuja? :-)

Vierailija
9/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOi olla tyhmä kysymys, mutta jos ovulaatio jää pois, siirtääkö se kuukautisia myöhemmäksi vai jäävätkö menkat kokonaan väliin? Onko seuraava "etappi" siis uusi ovulaatio vai ne siirtyneet kuukautiset?

eli ovulaatio voi tulla myöhässä vaikkapa kiertopäivä 36 ja siihen kun lisäät ne 14 päivää niin menkat tulee. Tai sitten ovulaatiota ei tule ollenkaan ja limakalvot lopulta hajoavat itsekseen (=menkat) paksuunnuttuaan liikaa. Tämä toinen vaihtoehto voi tapahtua vaikka vasta sadankin päivän päästä tai milloin vain ennen sitä. Ei voi tietää.

Vierailija
10/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis vain jaksaa odotella. Kiitos avusta!

Vierailija
11/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain odotella. Mulla kävi noin kerran viime talvena. Testissä luki, että on 99% varma tms. Kun moni testi vain näytti negaa olisi pitänyt uskoa. Mulla on ollut kuukautiset myöhässä yli viikon kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla olin raskaana ja nytkin olin niiiin varma. Ajattelin just tuota, että ei vaan näy vielä testissä... Ja jouduin pettymään, omaa tyhmyyttäni.

Vierailija
12/12 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ko. vaiva aiheutti kuukautisten poisjäännin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän