Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kk vauvan nukuttaminen: Saako jonkun trauman, jos jättää yksin nukahtamaan sänkyyn?

Vierailija
28.07.2009 |

Noin pieni vauva on niin kiinni äidissään, eikä erota itseään eri persoonaksi äidistä. Kestääkö vauvan persoona siis sen, että hänet jättää yksin nukahtamaan pinnikseen? Ei siis missään nimessä itkevänä, vaan ihan hyväntuulisena, toki erittäin väsyneenä tietäen, että uni voittaa kyllä. Hetken saattaa siellä jutella, ei itke, mutta nukahtaa sitten. Onko teistä ok? Oletteko itse jättäneet pieniä vauvojanne yksin nukahtamaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä "opettaa" vauvalle että sänky on turvallinen ja hyvä paikka nukkua. :)

Vierailija
2/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ole kokenut tarpeelliseksi tätä korjata kotona. Hyvin nukkuu yön yli ja nukahtaa itsekseen tämä 3kk ikäinen typsykkä. Emmekä nukuta häntä päiväunilla pinnasängyssä, se on vain yöunisänky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu 3kk tyttö ja kyllä hyväntuulisena ja väsyneenä nukahtaa sänkyyn itse ja hyvin.

nou hätä :)

Vierailija
4/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok hyväntuulisena kuten kerrot. Noin oon itsekin tehnyt, tosin useimmiten ei nukahda.. Itkettäminen ei ole ok. Yleisesti ottaen kaikki on ok mikä ei äidistä itsestään tunnu pohjimmiltaan pahalta :)

Vierailija
5/5 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis itsekseen nukahtaa ilman itkuja, niin hyvähän se vaan on. Esikoinen oli tuollainen. Mulla kesti kuukausi tajuta, että väsymystään itkevä ei sylissä nukahda, mutta sängyssä kyllä heti.

Monihan herääkin siihen, että nukkuvana siirretään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi