Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä järkeä on näyttää tyylikkäältä Suomen räntäsateessa?
28.07.2009 |
Minua risoo kun jotkut naiset haluavat näyttää tyylikkäältä.
Joskus johonkin liikestrategiaan esim. Finnairin lentoemännille pieni tyylikkyys on paikallaan, mutta ei muuten.
Tavalliset pulliaiset suomalaisilla geeneillä eivät ole koskaan yhtään mitään. Nysänokkia kaikki.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näytä sää vaan tyylittömältä räntäsateessa läskeinesi ihan vapaasti. Siinähän sitä onkin järkeä.