Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suutelu on intiimpimpää kuin yhdyntä?

Vierailija
27.07.2009 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käsittääkseni maksulliset naiset tekevät kaikkea muuta kun suutelevat...

Ehkä se johtuu siitä, että jos rakastaa ihmistä, niin suutelu tuntuu todella hyvältä. Se on myös se tapa millä hyvästellaan rakas kun tämä lähtee (tai itse lähtee) töihin jne.

KÄRJISTÄEN. jos ajatellaan vaikka ihan yhdyntää tai suihintottoa, niin harva kai em. AINA harrastaa "olet niin ihana" "tai moikka nähdään kohta" tilanteissa...? ...Mutta suukkoja vaihdetaan jne. Eli ehkä se suudelma on henkilökohtaisempi?

Vierailija
2/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei ainakaan niin intiimiä kuin yhdyntä.

Mitä ap ajat takaa? Sitäkö, että maksulliset naiset eivät suutele asiakkaitaan? (Tämä on klisee. En tiedä, pitääkö se edes paikkaansa.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudelma tuntuu, maistuu ja tuoksuukin. Kunnon suudelmaa ei pysty feikkaamaan. Omasta mielestani suudelma on intiimimpi kuin yhdynta, ja en ole maksullinen nainen :)

Vierailija
4/13 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään et pääse lähemmäs toista ihmistä kuin rakastellessa. Niin tai toisillehan nainti on vain nainti tai pano vain pano. Toisille yhdyntä tarkoittaa rakastelua, jossa on tunteet mukana ja jota ei harrasteta muiden kuin rakastetun kanssa.

Suudelmia, niitä voi jakaa, ne ovat joskus hellyydenosoituksia, mutta enimmäkseen aika merkityksettömiä.

Vain sellainen, joka erottelee seksin ja tunteet toisistaan voi väittää suudelman olevan yhdyntää intiimimpi.

Vierailija
5/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mitä tarkoitat tuolla..

Mun mielestä molemmat yhtä intiimejä.

Vierailija
6/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas luullut, ettei suutelu merkitse juuri mitään.

Vierailija
7/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vain omien korvien välissä asetettu moraalikysymys.

Vierailija
8/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä siksi kun siinä tullaan niin kasvoille

yhdyntää voi tehdä vaikka takaapäin silmät kiinni tietämättä kenen kanssa nai

Vierailija
9/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan yleensä.

Vierailija
10/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naida voi ketä vaan.

Vierailija
11/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka silmät kiinni takaapäin tietämättä ketä hässii :DD

Jos olis oikein ruma ja ällöttävä mies/nainen niin ei muuta kuin pipo silmille ja menoksi.

Vierailija
12/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suutelu vaan heijastaa tunteita, siinä pitää olla niin läsnä ja herkkänä, että suutelu tuntuu miltään. Itse en pysty suutelemaan edes omaa miestäni. Joskus olen toki pussaillut ja humalassa enemmänkin. Mutta se on minulle tosi vaikeaa. Kaipaan sitä valtavasti, mutta se jotenkin ujostuttaa. Ehkä sekin, että miehelle suutelu lienee vain esileikkiä, eikä sillä ole sellaista läheisyyden ja rakkauden merkitystä, mitä itselleni on.

Vierailija
13/13 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin suutelu vaan heijastaa tunteita, siinä pitää olla niin läsnä ja herkkänä, että suutelu tuntuu miltään. Itse en pysty suutelemaan edes omaa miestäni. Joskus olen toki pussaillut ja humalassa enemmänkin. Mutta se on minulle tosi vaikeaa. Kaipaan sitä valtavasti, mutta se jotenkin ujostuttaa. Ehkä sekin, että miehelle suutelu lienee vain esileikkiä, eikä sillä ole sellaista läheisyyden ja rakkauden merkitystä, mitä itselleni on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi