Apua, kamala ero edessä...
Ilmoitin miehelleni haluavani avioeron mm. pitkään jatkuneen sairaalloisen mustasukkaisuuden ja henkisen väkivallan takia. Tämän jälkeen mieheni on muuttunut entistä kamalammaksi, mm. nimittelee minua huoraksi joka puolella, myös lasten edessä ja julkisilla paikoilla. Käytös muutenkin kauheaa. Ilmeiseti vaan juo ja raivoaa eikä suostu keskustelemaan asiallisesti erosta ja yhteisen lapsemme hoidosta, joka on vasta 5 kk. Hokee vain että haluaa yhteishuoltajuuden mutta ei tunnu lapsen hoito kiinnostavan.
Osaako kukaan sanoa mistä saisin apua tähän tilanteeseen? Alkaa tuntua siltä että jonkun ulkopuolisen apua tarvittaisiin.
Kommentit (3)
lasteni kanssa tähän, koska asunto on alunperin minun vuokraamani enkä tästä halua luopua. Mies muutti tänne kun mentiin naimisiin. Haluan mieheni muuttavan pois täältä ja olen sen hänellekin sanonut ja siihenkin hokeee vain, että aivan varmasti muuttaa mutta ei tee mitään asialle. Nyt kun on ollut juovuksissa, en ole häntä tänne uskaltunut kyllä edes päästää.
ap
Voimia!
Jotenkinhan sun se miehesi on saatava pois sieltä asunnosta, mutta en tiedä miten, jos ei itse lähde. Poliisien avustuksellako?
Jos saisit sen perheneuvolaan, niin siellähän pääsee erosta sopimaan ja huoltajuusasioista keskustelemaan. Voisi olla tarpeen.