G: Tutkitko kylässä ollessasi vessan kaapit?
- tutkitko peilikaapin sisällön
- allaskaapin
- muut kaapit
- roskiksen
Mitä teet:
- katselet
- kääntelet ja tutkit
- kokeilet (meikkiä, siteitä jne)
- huomioit ovatko tavarat halpoja vai kalliita
Kommentit (34)
Välillä myös tambooneja tulee kokeiltua, laitan siististi takaisin pakkauksiin kaikki.
Joskus teen kartonkikumeihin reikiä (hähhää)
Saatan kokeilla mahtuuko emännän farkut (komppaan pyykkikopasta..kiva verrata olenko laihempi vai paksumpi
vaihdan ennen vierailua vessaan kalliit luhdan tms pyyhkeet ja laitan kalliisiin shampoo yms pulloihin sisälle ihan tavallista linnaa yms. on tosi huvittavaa huomata kuinka jotain 100 euron naamarasvaa on sormella otettu purkista kun tiedän sen olevan apteekin perusrasvaa :D
En tosiaankaan tutki!Outo kysymys.
Jos vessassa on avohyllyjä niin saatan katsella tuotteita, mutta en puutu niihin.
vaihdan ennen vierailua vessaan kalliit luhdan tms pyyhkeet ja laitan kalliisiin shampoo yms pulloihin sisälle ihan tavallista linnaa yms. on tosi huvittavaa huomata kuinka jotain 100 euron naamarasvaa on sormella otettu purkista kun tiedän sen olevan apteekin perusrasvaa :D
no en!! Sehän olisi tosi omituista!
kokeilin myös kerran salaa tämän pinsettejä kulmakarvoihinikin :)
harvinaisen terveeksi päästään. Vastaus: on ei tosiaankaan kiinnosta muiden elämä niin paljon.
..palstalla ei ole enää rehellisiä vastaajia..
Ja toivon hartaasti, etteivät meillä vieraat tee näin myöskään.
Tiedän tuttavan aikoinaan "törmänneen" yökyläreissulla dildoon... Oliko sitten jätetty "ansaksi" vai miten lie.
Luin jostain että 70 prosenttia ihmisistä katsoo toisten vessan kaappeihin. Minusta tuo luku on kamalan suuri. Itse juuri ennen meidän perheen juhlia siivosin vielä viimeisillä voimilla remontin ym. kaaoksen jälkeen vessan kaapit, kun tiedän tämän. Juhlissa kävikin niin, että yksi vieras oli, kas kummaa, löytänyt ihan itse lapselleen vessan kaapista laastarin, kun sitä tarvittiin... Pisti kyllä vähän hiljaseks. Ja onneks siivosin ne kaapit! :)
Mua silti ärsyttää se, että osa ihmisistä haluaa tonkia mun kaappeja!
Itse en ole koskaan katsonut toisten kaappeihin, enkä aio katsoa!
Luin jostain vinkkejä että vessan kaappiin voi vaikka laittaa lapun "kun kerran vaasit niin siivoa siteen myös!" Tai jotain herneitä/helmiä tms inhaa tavaraa pikkuroinaa hyllynreunat täyteen että kun vieras avaa kaapin ne kierii kiusallisesti pisin lattioita :D
Mietin silloin että mitä ihmettä joku viitsisi penkoa toisten vessan kaappeja. Näemmä voisi viitsiä.
Vaikka nyt vastauksissa olikin selviä porvoolaisia lukuisa määrä, uskon että asiassa on totta toinen puoli.
En tajua kyllä sitäkään että ihan luvalla esim meikkejä lainataan kavereille. Ne on henkilökohtaisia ja hygienia kärsii. YÖK
kyllä saatan avata kaapin, miksi ei,
onko teillä jotian hävettävää kun ei saisi?
Paitsi jos wc-paperi loppuu kesken, niin sitten yritän löytää kaapista uutta. Näin on käynyt pari kertaa. :)
Meillä on pyykkikaappi pesukoneen päällä, liimasin korin kylkeen kuvani A4 jossa näytän kieltä ja puhekupla " oletpa utelias läl läl läl lää "
kurkkija paljastuu siinä vaiheessa kun läimäsee vahingossa oven liian lujaa kiinni tai purskahtaa itkuun tai nauruun.
Meidän veskistä mennään saunaosastoon ja sen oven eteen laitan esteitä kun tiedän vieraita tulevan, pyykinkuivausteline ja silityslauta joten kuulen jos niitä siirrellään.
Peilikaapin oven sisäpuolelle kiinnitin nauhan jossa on kulkusia ja kuulen jos joku avaa ovet.
Tervetuloa uteliaat vieraat!!!!
tai jos on joku kingkongkakka jonka äherrys vie 2 h ja kaappi on käden ulottuvilla. 99 % en tutki.
JOS kurkkaan, niin en koske mihinkään ja unohdan mitä kaapissa oli heti kun tulen pois vessasta.
Tutkin eli avaan kaikki mitä voin avata hiljaa, katselen ja jos on esim. hajuvettä niin nuuhkin ja meikkiä voin kokeillakin
Teininä kokeilin myös siteitä.. panin takaisin pakettiin..