Mies kuvittelee että 2600€/netto rakennetaan omakotitalo
sekä elätetään 4 henkilöä ja maksetaan ruokot kahdesta vanhemmasta lapsesta. Onneksi pankki ei tule koskaan myöntämään asuntolainaa noilla tuloilla. Nyt meillä on vielä erilliset taloudet ja mies maksaa asuntolainaansa yksin ja ruokkoja 4 lapsesta. En aio edes kokeilla yhdessäasumista suuruudenhullun miehen kanssa.
Kommentit (13)
netto 2600€. Miehelle jää palkasta käteen 2100-2200€ ja minä en saisi työttömyyskorvausta ollenkaan. Kahden lapsen lapsilisiä ei kannata tuloiksi laskea, koska ne menisivät päivähoitoon ja lasten vaatteisiin. Ja lisäksi mies joutuisi maksamaan ex-vaimolleen ruokkoja vanhemmista lapsista 280€/kk. Ja turha sanoa mulle että menisit töihin, on sitä tässä jo useampi vuosi yritetty, vaan ei ole tärpännyt.
on yhteisiä lapsia ja minä saan työttömyyskorvausta 560€, lapsilisiä 290€, elareita 280€ ja asumistukea 378€. Ja päivähoidosta en maksa näillä tuloilla yhtään mitään.
joka päiväiseen työhön, vähintäänkin 6 tuntia päivä ja palkka minimissään 1200€. Eipä ole ollut tarjolla enkä ole viime aikoina edes hakenutkaan.
ja 4 lapsensa ruokot 560€ ja loput se käyttää tuosta 2200€/netto miten huvittaa. Paitsi että juuri selvisi että asuntolaina ei ole käytännössä lyhentynyt 3 vuodessa yhtään.
...yli 5500 ekeä, eikä haluta rakentaa. Yksi lapsi. Eikä ole ruokkoja sinne ja tänne eli ei mihinkään. Lapsilisät on aina säästetty lapsen tulevaisuutta varten. Ei ole roikuttu tosin yhteiskunnan elättinäkään vaan työtä tehty kumpikin. Mene töihin, laiskimus tai hanki sellainen koulutus,että saat sen jälkeen töitä. Haudatkaa talohaaveet ja laittakaa elämä jotenkuten kondikseen.
omakotitalotyöleiriin. En jaksa edes siivota tätä vuokra-asuntoani. Kolmeen ammattiin on kohta koulutus, mutta en itseäni orjaksi myy kun saman rahan saan kotonaolemisesta. Mies ei vaan käsitä että mua ei kiinnosta köyhyys-työleiri-omakotitalo-perinteinen perhe-elämä. Olen tyytyväinen vuokralla, työttömän ja paperiyksinhuoltajana.
Mene töihin, laiskimus tai hanki sellainen koulutus,että saat sen jälkeen töitä.
Ja kun kerran tiedät suoralta kädeltä kolutuksen, jolla saa varmasti sellaista työtä, ettei sossu kutsu 40h/vko huolimatta, jaa toki viisauttasi.
T. ei-ap
tulevaa perintöä maksamalle heidän isänsä kanssa yhteistä taloa. Minun lapseni perivät nyt isänsä ja se riittää heille.
..osaavat nähdä, että ei omakotitalo ole onnen tae. Anna ukon rakentaa. Elä sinä elämääsi.
Kouluttaudu lähihoitajaksi, hommia riittää varmasti! Ja saat painaa töitä vaikka yli 40 tuntia viikossa...
että tällä narsistisella persoonalla selviäisi pällitesteistä. Korkeintaan voisin tehdä jotakin päihdetyötä aikuisten parissa, mutta kenenkään eritteisiin en halua koskea.
Meillä on omakotitalo ja nettotulot yhteensä 4000, eli miehellä vähemmän kun sinun miehelläsi. Pankki olis lainannu paljon enemmänkin.