Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tyhmää olet sanonut ääneen lapsista ennenkuin itse olit vanhempi?

Vierailija
26.07.2009 |

Oletko nauranut jutulle monesti myöhemminkin vai yrittänyt unohtaa häpeissäsi? Muistuttaako joku sinua siitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittäviä, laadukkaita animaatioita tyyliin Myyrä.

Vierailija
2/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo... en mä sitten taidakaan olla lapsirakas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten aletaan antaa kiinteitä...

ja mä odotin jo siinä vaiheessa=), olin 34-vuotias=)

Vierailija
4/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat ihania ja haluan hoitaa lapsia. Nyt kahden lapsen kokemuksella, en mitään niin paljon odota, kuin sitä että lapseni ovat isoja ja pärjäävät yksin.

Vierailija
5/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ikinä vie rääkyviä kersoja kauppaan, ravintolaan, kahvilaan... olisi kyllä oikeasti aika tylsää eikä saisi minnekään mennä jos pelkäisi vauvan tai isommankin itkua.

Vierailija
6/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs muuta ne talvella käyttävätkään kuin juurikin noita Kivat-merkkisiä kypärähattuja :D Ja ai miten käteviä ovatkaan!

Vierailija
7/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin opiskelleeni unelma-ammattiini (ja niin teinkin)ja työskentelin pk-ssa vuosia. rakastin lasten kanssa puuhaamista yleensäkin. mielestäni kaikissa lapsissa oli jotain hyvää ja jos oli jotainongelmia, niin n olivat vain haasteita. nyt omien lasten myötä en siedä muiden lapsia. no siedän, muttei kiinnosta tehdä samaa työtä. naaputrin ja kavereidenkin lapset ovat usein alkaneet ärsyttää. uranvaihto siis.

Vierailija
8/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat elämässäni niin etäinen asia ennen lapsen syntymää etten juurikaan ajatellut edes kyseistä asiaa saatika kommentoinut.

Vierailija
9/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pojan äitinä olen saanut jonkinlaisen käsityksen poikien ajatusmaailmasta. Ymmärrän heitä ehkä hiukan paremmin.

Vierailija
10/16 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin olen ajatellut, että vauvat ovat ihania, ja että minä en aio sitten huutaa lapsilleni.

No, yhden vaativan vauvan ja toisen huonosti nukkuvan jälkeen mulla on vauvavuosikammo ja vauvat ja niiden hoitaminen on mulle vain pakollinen paha, jonka kautta pääsee vähän isompien lasten äidiksi.

Ja huutamaankin olen pystynyt lapsille ihan sujuvasti, eikä se aina tunnu edes kovin pahalta, jos lapsi puree pikkuveljeään.

Vierailija
11/16 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meille ei tule todellakaan mitään perhepetejä... ja niin sitä vaan nukutaan 4 henkeä + kissa samassa sängyssä. ja hyvin nukuttaa!

Vierailija
12/16 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin, että haluan VAUVAN, en niinkään isompaa..aina halusin sen nyytin jota hoitaa.

Nykyään minullakin on vauvavuosikammo (järkyttävää aikaa) ja pidän yli 1,5 vuotiaista omista lapsista yli kaiken: aivan ihania.

Se on edelleen sama kuin ennen omia lapsia, etten niin välitä muiden yli 1,5v lapsista edelleenkään. Muiden vauvat nyt menevät, jos ei tarvitse hoitaa sen enempää.

Lisäksi ennen lapsiani ihmettelin että miksi ihmiset makoilevat töistä poissa hoitovapailla useita vuosia. Pidin näitä laiskoina ja saamattomina. Nykyään olen itse hoitovapaalla ja ymmärrän hyvin miksi. Tosin laiskotteluna tätä pidän edelleen kahden lapsen kanssa :).

Vierailija
13/16 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kitise, kiukuttele eikä muutu villieläimeksi rattaissa istuessaan. Toisin sanoen, lapsi istuisi aina hiljaa, kiltisti ja hymyileväisenä :)

Vierailija
14/16 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi joku syöttää lapselleen purkkiruokaa, itse aioin tehdä kaikki mössöt aasta ööhön ihan itse :D No, kyllä meillä välillä purkistakin syödään...

Tämä melkein hävettää minua, mutta ihmettelin myös joskus nuorempana (alle kakskymppisenä) julkisesti imettämistä. En vissiin oikeasti tajunnut, miten usein vauva tarvii tissiä ja että vauva tarvii sen tissin heti eikä kohta. Imettelen myös julkisilla paikoilla ja jos näen jossain naisen imettävän lastaan, niin sydämeeni tulee sellainen lämmin läikähdys, on se vaan niin kaunista :)

Vierailija
15/16 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelin että vain vastuuttomat vanhemmat valitsee perhepedin.

Niin vain meilläkin nukkui esikoinen viimeistään viikon vanhana vanhempien sängyssä ja kuopuksen synnyttyä nukuttiin siin neljästään :)

Esikoisen ollessa 4-vuotias siirrettiin lapset nukkumaan lastenhuoneeseen.

Vierailija
16/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisia "en koskaan syöttäisi lapsilleni sitä tätä tuota", "kasvattaisin kyllä lapsenini niin näin ja noin". Osa pätee, osassa Siperia on opettanut toisin.

Nyt voi naureskella lapsettomien kaverieden letkautuksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä