Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laittaisin leikkimieliseen isyyspakkaukseen?

Vierailija
26.07.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylpyammeeseen, kylpyleluja, isälle ja vauvalle nimikoidut pyyhkeet, konjakki-pullo, vanhemmuus-kirja.. Yksi kaverini laittoi jotain tällaista, en nyt tarkalleen muista, mitä kaikkea oli laittanut.

Vierailija
2/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-energiajuomaa

-sisuja

-tutti

-ristikkolehtiä

-aku ankkoja

-kahvipaketti

-netistä voi tilata t-paitoja esim. Maailman paras isi ja samaa sarjaa vauvalle t-paita Meidän perheen vauva tms.

-korvatulpat

-karkkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lignell&Piispasen Kahvi/konjakkipullon.Prosentteja 21.Sikarit pitäis vielä hankkia.Niin ja jotain hyviä pastilleja sinne synnärille mukaan.

Vierailija
4/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiskiharja

pölyhuiska

kondomeja

tutti

sisuaski

pari vaippaa

joku "tehokas isi"-paita

pikkupullo jotain konjakkia(jos alko maistuu jo liikaa, niin en sitä)

ei se saa olla pelkkä huvipaketti, vaan isille täytyy tehdä selväksi että työnsarka vasta alkaa

Vierailija
5/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehelle joku seksileffa, kun tuoretta äitiä ei kuitenkaan kiinnosta...Joku huumorikirja vauvanhoidosta. Konjakkipullo. Sikareita. Korvatulpat. Vauvan Body, jossa teksti "isin kulta" tms. Jonkun mielestä pyykkipoika on hauska (koska vauvan p****a haisee). Energiajuomaa jaksamiseen. Hierontaöljyä tai suklaata väsyneen ja kiukkuisen äidin lepyttämiseen. Dödöä kun kylvettäminen alkaa hikoiluttaa...Pieni lelu isälle ja vauvalle, vaikkapa klassinen kumiankka.

Isyyspakkauksen voi koota vaikkapa kaljalaatikkoon tai lapsen ammeeseen.

Itse ajattelin tuollaisen ihan pienen paketin koota. Tosin seksileffaa ei itsetuntoni kestä, valitettavasti. Sikäli tietysti hupsua tehdä miehelle tuollainen lahja, kun koen muutenkin olevani se, joka on enemmän huomioinut raskausaikana miestä, kuin mies minua. Jos vihjailen että voisi hieroa minua niin sanoo, ettei "osaa". Ja jotenkin koko asenne on sellainen, että tekee sen pakotetusti ja velvollisuudesta, ei hellyydestä ja rakkaudesta minua kohtaan. Mutta ehkäpä jos itse rakastaa ja huomioi saa jonakin päivänä jotan takaisin. Enpä tiedä.

Vierailija
6/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juup.

Vierailija
7/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juup.

Vierailija
8/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppylähanskat tai kumiteräiset "paskahomma"-hanskat

Vierailija
9/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku sellainen leikkikirja, jossa opetetaan erilaisia pelejä tai leikkejä, joilla viihdyttää lasta, miten rakennetaan pajupilli tai paperilennokki.

Vierailija
10/10 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa lukisi isolla ISKÄ

tai ISKÄ muki yms. oheistavaraa