Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huuto.net myyjät voisivat vähän tarkistaa lelujen hintoja

Vierailija
26.07.2009 |

ihan älytöntä pyytää käytetystä lelusta saman verran kuin se maksaa uutena.

esim. ensimmäinen muumitaloni: 35euroa. kaupasta saa uuden hintaan 39euroa.

taaperokärry: 27e!!! uuden samanlaisen saa 20eurolla.

esimerkkejä löytyy tosi paljon.

eli jos myyt leluja huuto.netissä, tarkista ne hinnat!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan maksa siitä lelusta niin paljon, koska postikulut nostavat sitä kokonaishintaa. Siksi kauppa käy niin huonosti.

Itse aina huutaessa lasken paljon tulee tuote maksamaan minulle postikulujen kanssa.

Jos uuden tuotteen saa samalla hinnalla kuin vanha+postikulut, niin kuka ostaa...

Vierailija
2/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että postikulut nostavat kokonaishintaa.

Daa..

5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Postissa töissä ja tiedän että lafka tekee tappiota muulloin paitsi jouluna.

No sitten on lafkassa vikaa. Tälläkin hetkellä DHL ja vaikka Hong Kong mail tuo paketit maailmalta samaan hintaan kun Itella roudaa helsingistä kouvolaan.

Vierailija
4/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hullu joka pyytää...

Vierailija
5/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne joskus huutonetissä tuntus olevan hulluja ne pyytäjätkin. Ihmeellistä tollasta "voiton maksimointia" joku piesty muumitalon kauppakin. Minä oon aina antanu pois kaikki käytetty mitä en ole itte tarvinnut. Jos jolleen kelpaa niin ei mulla ainakaan ole tarvetta alkaa mikskään ihme kaupparatsuks sen homman kanssa.

Vierailija
6/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos myyt leluja huuto.netissä, tarkista ne hinnat!!

nehän tarkistetaan aina kun huudot päättyvät! Jollei kohteeseen ole tullut yhtään huutoa tai ylimmät tarjoukset jäävät kaaaauas hintavarauksesta, myyjä laittaa pohjahinnan uudestaan huutokaupattaessa varmaan alemmas, ellei ole ihan totaali-idiootti.

Vierailija
7/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos ei mee millään ja laitetaan vaan uudestaan ja uudestaan niin vois myös miettiä postikuluja!

Jos esim just muumitalo on myynnissä 20e hintaan ja pk:t on 9e niin jää kyllä ostamatta!!

Vierailija
8/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää aina valittaa??

teillä on mahdollisuus mennä kauppaan ostamaan se uusi.

antakaa toisten myydä ja ostaa rauhassa.

Vierailija
9/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää aina valittaa??

teillä on mahdollisuus mennä kauppaan ostamaan se uusi.

antakaa toisten myydä ja ostaa rauhassa.

mielestäni vaan on paljon järkevämpää kierrättää tavaroita jos vain mahdollista. Ostan paljon tavaraa huuto.netistä ja ostaisin vielä paljon enemmän jos ihmiset pitäisivät ne hinnat kohtuullisina eivätkä odottaisi saavansa käytetystä tavarasta uuden hintaa.

ap

Vierailija
10/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos ei mee millään ja laitetaan vaan uudestaan ja uudestaan niin vois myös miettiä postikuluja!

Jos esim just muumitalo on myynnissä 20e hintaan ja pk:t on 9e niin jää kyllä ostamatta!!

Siis mitenköhän ajattelit muumitalon osineen postittaa alle tuon hinnan??? Siis pakettihan maksaa 8,50,-.

Vierailija
11/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitenköhän ajattelit muumitalon osineen postittaa alle tuon hinnan??? Siis pakettihan maksaa 8,50,-.

riipu myyjästä!Mielelläni minäkin pyytäisin postituksesta vaan 50 senttiä,mutta kun postiperkele repii kymmenkertaisesti! Se,että kevytkin maksikirje maksaa päälle 4 euroa ei ole myyjän kiusantekoa vaan Suomen postin ahneutta.

Itse pyrin aina katsomaan josko myyjällä olisi enemmän jotain kivaa,että saisin samassa paketissa kaiken ja sillä tavalla säästäisi postimaksuissa.

-M.-

Vierailija
12/12 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Postissa töissä ja tiedän että lafka tekee tappiota muulloin paitsi jouluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi