Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa nähtyä

Vierailija
23.07.2009 |

Muija heitti kassillisen siideritölkkejä roskiin. Limupullot vaan vei palautusautomaattiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
2/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölkkeihin käytettävä metalli on todella kallista ja hankalaa saada. Kierrättämällä saadaan vähennettyä tarvetta louhia lisää metallia, vähennettyä jätettä sekä pidettyä kuluttajahinant järkevinä.

Jos kyse on häveliäisyydestä, on se ihan turhaa. Kierrätys on aina tärkeämpää!

Muija heitti kassillisen siideritölkkejä roskiin. Limupullot vaan vei palautusautomaattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sitä tarvitse kohta louhia, kun kaatopaikalta voi hakea tarvittavan metallin.

Tölkkeihin käytettävä metalli on todella kallista ja hankalaa saada. Kierrättämällä saadaan vähennettyä tarvetta louhia lisää metallia, vähennettyä jätettä sekä pidettyä kuluttajahinant järkevinä. Jos kyse on häveliäisyydestä, on se ihan turhaa. Kierrätys on aina tärkeämpää!

Olen tatuoitu jätkä!

Vierailija
4/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän sitä tarvitse kohta louhia, kun kaatopaikalta voi hakea tarvittavan metallin.

[

Suosittelen vierailua nykyaikaiselle kaatopaikalle. Ei se roska ole siellä vain levällään.

Ja voi vain arvailla niitä kustannuksia mitä tulee, jos se metalli erotellaan vasta siellä kaatopaikalla. On paljon halvempaa jokaisen kierrättää itse. Tölkeissä ja pulloissa on pantti nimenomaan siksi, että ne palautuisivat takaisin kauppaan ja tuotteet saataisiin kierrätettyä mahdollisimman tehokkaasti ja halvalla.

Vierailija
5/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei siinä mitään, minäkin olen koittanut palauttaa tölkkejä joista ei saa panttia koska kierrätyshän on hyvä asia.

Mutta mitä teet kun perhanan palautusmasiina sylkee tölkit ulos tekstillä "viivakoodia ei löydy". Eli ei ota pantittomia tölkkejä vastaan. Idioottimaisuuden huippu!!!

Vierailija
6/6 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka nyt puhuu?

Kysynpä vaan, että mistä sitä metallia sitten haetaan, kun kaikki malmi on jo louhittu?

Mutta eihän sitä tarvitse kohta louhia, kun kaatopaikalta voi hakea tarvittavan metallin. [

Suosittelen vierailua nykyaikaiselle kaatopaikalle. Ei se roska ole siellä vain levällään. Ja voi vain arvailla niitä kustannuksia mitä tulee, jos se metalli erotellaan vasta siellä kaatopaikalla. On paljon halvempaa jokaisen kierrättää itse. Tölkeissä ja pulloissa on pantti nimenomaan siksi, että ne palautuisivat takaisin kauppaan ja tuotteet saataisiin kierrätettyä mahdollisimman tehokkaasti ja halvalla.

Olen tatuoitu jätkä!