Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaustesteistä

Vierailija
23.07.2009 |

Onko todellakin niin, että jos "katsomisasika" on mennyt umpeen rakaustestistä ja se näyttää negatiivista ja sitten kun sitä katsoo myöhemmin (itse katsoin uudelleen parin päivän kuluttua roskia viedessä) niin siinä oli selkeäs plussa, ettei se + ole paikkaansa pitävä? Olen nimittäin joskus kuullut, ettei se + voi tulla pitkänkään ajan kuluessa, jos ei ole raskaana, toisinsanoen + ei voi tulaa il´man raskaushormonia vaikka testi seisoisi kuinka kauan. Olen joskus aiemmin olltu samanlaisessa tilanteessa, silloin olin raskaana. Joskus olen testiä kastonut monenkin päivän kuluttua, silloin se oli uhä edelleen neg., enkä ollut raskaana.

Tiedän, helpointa olis ostaa uusi testi, mutten halua olla raskaana ja plekään sitä, että siihenkin testiin paukahtaa plussa.... Edelliset menkat ei tulleet kunnolla, yksi päivä rusehtavaa tiputtelua. Aiemmissakin raskauksissa käynyt niin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti olet raskaana. noin on käynyt mullekkin, ensin toinen viiva oli vain tooodella vaalea, en ollut varma näinkö harhoja vai en. hain sitten mieheni kotiin ja tunnin päästä pöljötettiin sitä tikkua missä oli kaksi aivan selvää viivaa. testissä luki että 5min jälkee ei pidä enää uskoa mitä testi sanoo.

terv. 37+3

Vierailija
2/2 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testiajan jälkeen positiivinen tulos ei ole luotettava. Mm. erään virtsan aineet voivat saada aikaan sen, että kuivuttuaan testiin toinen viiva tulee näkyviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla