Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo päättää, mitä mies syö ja juo?

Vierailija
22.07.2009 |

Lähipiiriini kuuluu eräs pariskunta, jossa vaimo päättää mitä hänen miehensä saa syödä tai juoda kylässä. Miehellä ei ole mitään ruokarajoituksia.

Kun tarjolla on esim. ruoan kanssa limpparia tai olutta, nainen kieltäytyy kummankin puolesta. "Ei me juoda kaljaa/limpparia". Ja kuitenkin kun mieheltä uudestaan kysyy kahden kesken, tämä miellään ottaa sen limulasin tai kaljapullon. Samoin kun hän on käynyt meillä ilman vaimoaan, hän ottaa aina kaljan tai limpparin, ei maitoa, vettä tai piimää, mitä vaimo suosii. Muista tarjottavista vaimo on kieltänyt mieheltään meillä mm. suolamantelit, popcornit ja suolarakeilla koristellun rustiikkileivän epätervellisinä ruokina. Miten hirveän nöyryyttävää miehen kannalta?! Kuinka joku aikuinen kehtaa muiden aikana valita toisenkin syömiset? Ihan kuin mies olisi pikkupoika ja vaimo hänen äitinsä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei antaisi. Tosin en minäkään antaisi määräillä omia syömisiäni.

Vierailija
2/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että ne tykkää tavallaan siitä, kun joku päättää niiden puolesta. Tuntuuhan se oudolta, mutta meitä on jokaiseen junaan..=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse päättämään

Vierailija
4/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa, kunhan vain hoksaamme tarjota asian niin, ettei vaimo näe. Vaimo ei kyllä meillä koskaan sitten nalkuta, että mitä varten mies otti ruoan kanssa sen oluen. Sitä en tiedä, mitä kotona tapahtuu... Mutta itseäni tällainen ihmetyttää, koska olen totttunut, että jokainen aikuinen huolehtii itsestään. Mietinpähän vain, että mitä tämä kertoo parisuhteesta tai naisesta?

ap

Vierailija
5/5 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarakatseinen ja sivistynyt.