Helv/%& JUPPI KAKARAT !
10-vuotias poikani on innostunut BMX pyörällä temppuilusta. No valmiit "oikeat" pyörät maksavat
"maltaita" - niinpä hankin hänelle pyörön jonka runkomalli on lähes samanlainen - kevyempi kuitenkin. Synttärilahja rahoillaan hän on hankkinut oikean koon renkaat ja ohjauslaitteet ja
"tuunanut" pyörää BMX - pyöräksi. Tuolla Lohjan
"temppurampilla" hän on sitten kaverinsa kanssa ja josku yksinkin käynyt harjoittelemassa.
No eikös sinne pidä vääntäytyä vääräleukoja jotka
panettelevat pojan pyörää,
-kun se " Ei ole oikea "
Kyllä poika on hiukan masentunut, vaikka koetan
sanoa, ettei tartte välitää moisten vähä-
älysten puheista ja häntä kehua, että kun hän osaa itse laittaa.
-ja ne on tumpeloita Juppeja kun saavat valmista.
Kyl perk%¤%&/( tapakasvatusta tarvitsisivat.
Kyllä nyt tää faija on niin vihanen. . .
Kommentit (12)
Ikävää tuo, mutta et kai nyt tosissasi luule että halvalla saisi hyvää?
Katsos, Toyotakaan ei Bemariksi muutu vaikka kuinka selittäisi...
Kunnon bmx maksaa yli3000 e. Se kestää monen metrin pudotukset yms. Ei mitään järkeä ostaa sellaista aloittelijalle, jolle ko. Temput tulevat ajankohtaisiksi n. Kymmenen vuoden harjoittelun päästä.
Hinta EI ole laadun tae ja toi toyota/BMW vertailu on ontuva.
Sellaista se kuule elämä on.
Ikävää sinänsä, mutta kyllä se täytyy lastenkin oppia että vääräleuat on katoamaton laji. Niitä löytyy päiväkodista vanhainkotiin. Eikä kaikkein vähiten työelämästä.
Lapselle voi kertoa, että halvemmallakin versiolla pärjää hyvin. Mutta jos alat itse haukkua muita lapsia vähä-älyisiksi tumpelo-jupeiksi niin syyllistyt kyllä itse ihan samaan mistä täällä nyt keuhkoat.
Ääliöitä ja kusipäitä on maailma täynnä, ja parhaiten niistä selviää hyvällä itsetunnolla. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
niin eivät koskaan pääse rämpimään sieltä alemmista sosiaaliluokista mihinkään.
Opeta vain herravihasi lapsiinkin niin eivät koskaan pääse rämpimään sieltä alemmista sosiaaliluokista mihinkään.
Katsos, Toyotakaan ei Bemariksi muutu vaikka kuinka selittäisi...
Kun Toyotallakin pääsee eteenpäin - monesti pitemmälle kun BMW llä
Mutta jos alat itse haukkua muita lapsia vähä-älyisiksi tumpelo-jupeiksi niin syyllistyt kyllä itse ihan samaan mistä täällä nyt keuhkoat.
Enpä minä niitä Tumpelo-Juppeja siellä paikanpäällä käy haukkumaan . . Ja sanoin pojallekkin, että moisiin kommentteihin kannattaa vain sanoa; Show What !? -jos nyt yleensä kannattaa sanoa mitään.
Mutta VIIMMEKSI - moisista kommenteista kannattaa mieltänsä pahoittaa. EIVÄT OO SEN ARVOSII.
Onhan siellä onneksi mukana varttuneempiakin ja kokeneempiakin, jotk aosaa opettaa - kehuu ja kannustaa - JOTKA OVAT ITSE PYÖRÄNSÄ TUUNANNEET.
ja isi tietty hoitaa lapsen itsetuntopuolen eheäksi (omalta osaltaan) : )
jotka näkevät vaivaa harrastuksensa eteen, eli juuri ne, jotka rakentavat ja tuunaavat harrastusvälineensä.
Sorry vaan, bemareista ja muista kotteroista vääntäjät. Vaikka kuinka ostatte vimpan päälle harrastusvälineet ja kuljetatte harrastuksiin, ettei lapsi vain rasitu matkalla.
Aika harvasta silti taitajaa tulee, jos ei ole yritystä. Mistähän ne loistavat brassifutaritkin tulee...
Tsemppiä ap:n pojalle, varmasti pääsee pitkälle elämässä.
Koitapa kaivaa esille juttu jostain urheilijasta tms., joka on joutunut aloittamaan hommat vähän samaan tapaan, kekseliäisyydellä ja sisulla, ja päätynyt huipulle.