G: THE ammattisi?
Jos mikään maailmassa ei rajoittaisi sinua, ei terveys/sairaus, ei lahjakkuus/lahjattomuus, ei toisten toiveet, ei raha, ei yhtikäs mikään niin mikä silloin olisit ammatiltasi?
Kommentit (33)
Vaihtoehtoja on monia - mukavinta olisi, että sais vielä vaikka vaihdella ammattia. Voisin olla vaikka vuorovuosin seuraavia:
1) endokrinologi
2) pianonsoitonopettaja yksityisessä pop-painotteisessa musiikkikoulussa
3) sijoitusneuvoja
4) englanninkielisessä maassa huippu joku stand up koomikko
5) näytelmäkriitikko
6) gourmet-kokki
7) fifth gear ohjelman autojen testaaja
8) lakimies, joka olisi erikoistunut rakennusalan oikeudenkäynteihin (ei siis mitään varsinaisia rikoksia tai ero-oikeudenkäyntejä)
9) arkkitehti
10) pappi
Sitten voisinkin aloittaa vaikka uudestaan alusta ja toisen kierroksen jälkeen voisin jäädäkin eläkkeelle. Ai miten niin mä vaihtelunhaluinen?
tai tyhjäntoimittaja. Molempia olen jo nyt.
ideaaliolosuhteissa eli niin, että kaikki oppilaat olisivat kiinnostuneita opetuksesta, vanhemmat olisivat kohteliaita. Eli mielestäni opettajan työnkuva on periaatteessa täydellinen, mutta lukuisat huonot puolet tekevät työstä aika raskaan. Mutta pidän siis työstäni hurjasti eli ope varmaan olisin siis joka tapauksessa.
tai
hautojen kaivaja, jolla jättiomaisuus
En kaipaa "vastuuta" enkä tiukkoja työaikoja 8-16 vaan vapautta tehdä töitä silloin kun inspiraatio iskee.
Rakastan lukemista, ja tahtoisin joskus itsekkin kirjoittaa kirjan josta ihmiset nauttisivat :)
Maalaisin akvarelleja ja öljyvärimaalauksia.
Ilman muuta haluaisin tehdä ammatikseni sitä, mitä teen muutenkin mieluiten :)
Luonteelle sopisi boheemi elämäntyyli, valitettavasti ei ole minkäänlaista lahjakkuutta.
Tällä hetkellä olen ravintola-alan yrittäjä.
Olis kyllä todella luksusta, kun voisi jatkaa tätä lasten kanssa kotona elbailua myös sen jälkeen, kun kuopus täyttää vuoden, mutta valitettavasti vaan töihin on palattava.
ei tarttis miettiä rahaa ja sais vaan olla
Haluaisin olla kotona siihen asti kunnes lapsi menee kouluun, sitten voisin käydä töissä koulupäivän ajan... En millään raaskis laittaa tuota rakasta lasta hoitoon...
kuin Michael Jackson sekä yhtä tunnettu ja minulla olisi oma paikka kuten Michaelilla oli Neverland.
Lisäksi kansan rakastama.
se mikä olen nykyäänkin eli baarimestari. minkäs sille voi jos on kutsumuksensa löytänyt :D
Voisin alkaa myös ravintokriitikoksi, myös viininmaistelu kiinnostaa.
Yllättävän moni täällä haluaisi olla jonkin sortinn lääkäri. Muistakaa minkä määrän työtä se vaatii.
Nyt olen vain juristi. Mielettömän booring, vaikka rahaa saa ihan hyvin..
haluan kehittya tosin mullaei ole tarvetta patea kuin itselleni
musikaaleja etupäässä. Iltapainotteinen työ ei vaan ole hauskin juttu, vaikka periaatteessa mahdollinen.
Musta tuleekin erityisope.