Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi komedian pitää olla älykäs?

Vierailija
21.07.2009 |

Itse en ikinä ymmärrä näitä "älykkäitä" komedioita, ne kun eivät naurata tippaakaan, ja minusta se on komedian idea.

Itse nauran leffoille tyyliin mitä tyhmempi, sen parempi. Monty Pythonin Hullu maailma on ihan ykkönen. : )

Ja kyllä ne Mies ja alaston ase-leffatkin naurattavat..

Olen varmaan sitten juntti, kun vessa- ja alapäähuumori uppoaa? ; )

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa hienostelua.

Vierailija
2/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siinä ei ole pissakakkahuumoria eli on nähty edes vähän vaivaa sen huumorin eteen.

Minulle ei tosiaankaan pissakakkahuumori uppoa. Mies ja alaston ase leffat ovat ihan jees. Joku Kala nimelta Wanda on sitten tosi hyvä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sopiva ohjelma minun tyyliini. Tämän mukaan kai sitten liian "älykäs"?

Vierailija
4/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minuakin naurattaa, lähinnä hahmojen neuroottisuus. -ap

Vierailija
5/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma ovat ns. amerikkalaiselle massalle tehdyt komediat, tyyliin Frendit, joita aika moni suomalainenkin on alkanut pitää hyvänä. Vitsit ovat ennalta-arvattavia, typeriä, laskelmoituja. Niitä esim. minä, joka kuulutan aina älykkään komedian tai älykkään romanttisen leffan perään, en tahdo katsella.

Monty Python on itse asiassa hyvinkin älykästä komediaa, parodioi monia brittiyhteiskunnan tabuja.

Vierailija
6/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea muuta kuin alapäävitsejä?

Vierailija
7/7 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit on hyvänä esimerkkinä retardeille suunnatusta valmiiksi pureskellusta angstiviihteestä. Mitään vitsiä ei tarvitse miettiä sekuntia kauempaa ja kun on nähnyt ohjelmaa viisi jaksoa, voi nähdä tulevat läppäkohdat jo etukäteen. Sitten ne vielä nauretaan päälle, että varmasti katsojakin tajuaa, että hei, tässä oli vitsi.