Lue keskustelun säännöt.
Miks
21.07.2009 |
kissa rykii tai röhisee silleen niinkun esim. ihminen kovassa yskässä? Ei se oksenna mut kaulapitkällä röhisee?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillee ku av:laisten miehetki aina suuseksin jälkeen..