Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihminen joka valittaa jatkuvasti lapsestaan...

Vierailija
20.07.2009 |

...koittaa saada vielä toisen lapsen ja on sitten surullinen kun ei heti natsaakaan?

Ei jaksa ymmärtää ei. Meillä on äitiporukassa äiti jolla on 1,5v ikäinen lapsi. Hermot on mennyt sen vuoden aikana jonka hänet olen tuntenut monta monituista kertaa totaalisesti. On mm. useamman kerran "häipynyt" kotoa yön yli kertomatta asiasta sen enempää miehelle. On siis lähtenyt esim. käymään ostoksilla miehen vapaapäivänä ja sitten soittanut illalla että "mä en tuukaan kotiin kun vasta aamulla kun jään kaverille yöksi ja me mennään karaokebaariin, mä en vaan kestä tota kakaraa" (autenttinen kommentti ko. hemkilöltä...). Itkeä vollottaa myös harva se kerta että ei osaa olla äiti ja lapsi inhoaa häntä. Että hänestä on tosi vaikea suhtautua siihen että hän on äiti ja olla äidin roolissa.

Ja sitten tämä äiti koittaa tulla raivopäissään raskaaksi ja saa itkuhepulit kun ei onnistukaan heti.

Miksi? Miksi ihmeessä? Ei se elämä helpommaksi tule kun saa toisen lapsen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttavani on samanlainen. Ja itkee parhaillaan valtoimenaan alkuraskauden keskenmenoa (siis todella alkuraskauden).

Koitan tietenkin tukea mutta en voi kuin miettiä miksi ihmeessä täytyy tehdä toista lasta jos ekankin kanssa on ongelmia.

Vierailija
2/2 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ehkä jaksaisi tuollaisen ihmisen ystävyyttä. Ei minua valittaminen häiritse, mutta henkinen epävakaus kyllä ja se, ettei ihminen ota pienestä viattomasta lapsesta vastuuta.

KYSY häneltä suoraan. Että miksi hän niin kovasti haluaa pienellä ikäerolla lapsia, jos kokee nyt äitiyden niin hankalaksi. Älä kritisoi, vaan peilaa hänen omia lausuntojaan ja valituksiaan.

Kyllä hän toki tuostakin hermostuu, mutta hällä väliä, jos sillä saat hänet miettimään hiukan tarkemmin asennettaan ja valintojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla