Mieheni: "No et sä ole noin seksikäs!"
"Eiku..." Hieman katsoin ilmeellä, kun mies yritti korjailla sanomisiaan. Pelattiin siis eilen ekaa kertaa yhdessä ps2:lla Sims 2:sta, jossa tehtiin meidän perhe. Hahmoa itselleni valitessani mies sanoi pariin kertaan, et ei tuo käy.. eikä tuo. Ja kun kysyin, eikö ne muka ole kuitenkin melko paljon minun näköisiäni, mies sanoi sitten tuon. Ja vielä hetken päästä kehtasi lisätä, että lisää vähän läskiä noihin käsiin. Just, ei sentään raskausmahaa käskenyt pistää :-D. Ja mittanihan rv 29 ovat 168 cm ja 64 kiloa, eli valaana en itseäni pidä.
Laittakaahan naiset muita ihastuttavia möläytyksiä, joita miehenne ovat teille sanoneet riippumatta siis siitä, oletteko olleet raskaana vai ette!
Kommentit (5)
Meillä taas mies hokee koko ajan (olinpa raskaana tai en) miten seksikäs ja kaunis olen.
Ja en todellakaan ole!
Painoa on tullut lisää ja tissit on hävinny lapsien myötä. Mutta silti koko ajan vonkaa seksia ja kulkee muna pystyssä perässä.
että "alat näyttämään valaalta" kun olin viimeisilläni raskaana! Mutta so what...niin mä varmaan näytinkin ;) Tähän 160 cm varteen kun lyötiin vatsa jonka ympärys li 106 cm...niin eipä siinä voinu itsekään muuta kuin nauraa ;) Ja kyllä se olo tuntuikin valaalta...ja ennenkuin spekuloitte että suurin osa tuosta mahasta oli läskiä, niin ehei...kerronpa että minulla oli TUPLAMÄÄRÄ lapsivettä!! Kätilö totesi tämän, kun lapsivettä valui vielä monta tuntia sen jälkeen kun sairaalaan saavyuin ;) Ja on kirjattuna ihan synnytyspapereihinkin!
aivan jättikokoiselta pullataikinalta, totesi mieheni kun lojusin sohvan pohjalla. En muista olinko vielä raskaana vaiko oliko vauva ihan pieni silloin. Toi oli kyllä ihan huumorilla sanottu juttu, en loukkaantunut.
Vai näytit kuulemma valaalta...Mulla on pituutta saman verran ja viimeisessä raskaudessa ympärysmittaa oli 130 cm kun vauva syntyi ja laskettuun aikaan oli vielä 2 kk:tta...
(paha raskausmyrkytys turvotti "hieman") Mies ei kyllä kertaakaan kommentoinut mun ulkonäköä tuolla lailla.
tulee vaan mieleen, kun mieheni joskus herkkänä hetkenään jutteli onnellisuudesta yms. ja möläytti sitten, että ei hän nyt parempaakaan enää ala etsimään... :D
Noh, tuonhan siis VOIS ymmärtää parillakin eri tavalla :P