Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ PIKKU KAKKOSTEN VKO 30 (20-26.7.)

19.07.2009 |

Tässä mun yksinäiset höpinät

http://www.vauva-lehti.fi/keskustelut/alue/6/viestiketju/1016618/_pikku…

ja jospa tällä vkolla saataisiin jo pinoa kasaan =)

Huomenna neuvolaan ja rv tasan 22

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiMami, mukava kun pystytit meille taas pinon ja toivottavasti muutkin tulee kertomaan kuulumisiaan :)

Mulla on seuraava neuvolakäynti vasta elokuun puolessa välillä. Tais olla lääkärille aika. Inhottaa jo nyt kun alapää on kipeä kuin mikä ja joku vielä pitäs päästää sorkkimaan sitä :/ Toivottavasti ymmärtäis olla helläkätinen.

Voin tosi paksusti, en mahan kohdalta, mutta joka paikasta muualta. Nyt on saldo jo +10kg! Olen syönyt kuin hevonen koko raskauden ajan ja se kyllä näkyy. Normaalisti olen pieniruokainen ja pärjännyt vähällä, mutta nyt on jatkuvasti nälkä. Ruokapöydästä noustua on puolentunnin päästä taas kamala nälkä, mutta ehkä tämä on joku luonnon oma juttu, että vauvalle riittää sitten rasvavarastoja :)

Adara 24+0

Vierailija
2/4 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. lisää löpinöitä myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla Adaran kuulumisia :) Onko sulla liitoskipuja vai mistäs johtuu kipuilut?

Neuvolassa käyty maanantaina ja kaikki kunnossa. Terkkari vähä ihmetteli kun paino oli pysynyt lähes samassa. Hb oli 124 tai jotain sinneppäin, ei muista enään tarkasti. Sf-mitta oli kasvanut edellisestä kerrasta sentin ja oli nyt 19cm. Seuraavan kerran olisi neuvolalääkärin vast.otto kolmen vkon päästä.

Hormoonit heiluu... Nyt on ollu taas itkuisia päiviä (normaalisti en todellakaan ole itkuherkkä) ja niihin on todella vaikea tottua ja hyväksyä ne.. Lisäksi suutun ja huudatan äänihuulia ihan pienistäkin asioista... Hormoonihirviö :P Mutta minkäs teet..

Vauvelille on nimeä kovasti pohdittu, neuvolasta sain jo paperit sairaalaa ja mahd hätäkastetta varten. Tytölle nimi on valmiina ollut jo pidemmän aikaa mutta pojan nimestä ei minkäänlaista ideaakaan... hui!

Täällä alkaa Vauhtiajot vkl ja on luvattu sateisia ilmoja, harmi sinänsä, olisi tarkoitus lähteä pojalle näyttämään rata-ajoa. Nappula on ollut tohkeissaan kun on päässyt tällä vkolla traktorin kyytiin useammaksi tunniksi, ovat tuon uuden mieheni kanssa olleet ajamassa kaverin tontille maata.

Tulkaahan nyt pikku kakkoset pinoutumaan ettei mene ihan yksinjutteluksi...

RokkiMami 22+3

4/4 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva kun olette saaneet pinon taas pystyyn!!

Kesä on mennyt tuskaillessa näitä lämpimiä päiviä...Onneksi nyt sataa!! Olo on jo tukala. Flunssankin sain vielä riesakseni..

Neuvolassa on käyty ja siellä kaikki ollut hyvin. Minullakin on ongelmaksi tullut tuo äänen korottaminen, ihan pikkuasioistakin palaa toisinaan hermo!

Olen nimeä mietiskellyt ja pohtinut, en haluaisi lapselleni niin yleistä nimeä kuin itselläni, mutten mitään ihme väännöksiäkään.

Kolmen viikon päästä on muuttokin edessä, kovasti olen saanut inventaariota rojujeni kanssa tehdä, kun en kehtaa kaikkea roinaa raahata matkassani..kaikenlaista rojua sitä nurkkiin kertyykin. Muuton jälkeen voi alkaa keskittyä sitten vauvan tavaroiden laittelemiseen. :)

Anteeksi, että tämä oli nyt omaa napaa tällä kertaa.

-Lallie 31+6 (miten niitä jo noin paljon...?)