Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte sijassani?Ottaako ero?

Vierailija
19.07.2009 |

Eli jatkaako miehen kanssa jos mies ei jaksa siivota, eikä ole kiinnostunut muutenkaan itsestään,siis ulkonäöstään.On lasten kanssa,mutta useimmiten vain tietokoneita ja tv:tä katsoen. Käy töissä pitkiä päiviä ja pitkää työmatkaa.Itse hoidan lasten kaikki rutiinit ja käyn myös töissä ja siivoan mutta en jaksa kyllä hirveästi sitten enää leikkiä lasten kanssa.Palkkaa mies saa enempi kuin minä...itse matalapalkka alalla terveydenhoidossa päivätyö.

Lapsia kaksi.Itse olen esteetikko ja tykkään kauniista vaatteista ja kauniista tavaroista ja kauniista kodista. Jos otan eron ja olen kahden lapsen yksinhuoltaja,niin en enää saa mitään itselleni vaan täytyy kaikessa ajatella ensin lapsia ja heille hommata. Eli siis elää lasten kautta. Jos taas jatkan tässä,niin tiedän että mies ei tule ahkerammaksi muuttumaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo jutut joutuisit kuitenkin tekemään.

Vierailija
2/4 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pitkää katkeroidut ja eroat. Nyt on vielä aika toimia, jos vaikka mies ymmärtäisi mitä haluat ja sinä myös sen mitä hän haluaa. Etsikää yhdessä kompromissi, ehkä pystytte vielä pelastamaan liittonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa nyt oikein ole aineksia eroon. Parisuhdeterapiaa suosittelisin minäkin.

Vierailija
4/4 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, eron paikka voi harkita, jos rakastat, sitten vaihtoehdot esille.

Me tehtiin aikoinaan vuosia sitten työnjako, mies tiskaa, imuroi ja pesee vessat.

Nyt mä kotona hoidan tiskikoneen hänen listaltaan mutta hän edelleen imuroi ja pesee vessat.

Pidät perheneuvottelun jossa jaatte yhdessä kotityöt ja jos homma ei muutu, sovitte varmuuden vuoksi jo vaihtoehdot tekemättömille töille.

Esim jos miehen vuoro on tehdä ruokaa ja ei tee, menette pizzalle ja mies maksaa. Uskon että mies tajuaa tekemättömyyden kun menette kolmatta kertaa pizzalle hänen laiskuutensa takia.

Ja sitten sinne perheneuvolaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän