Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko törmänneet ihmiseen, joka räyhää esim. tv-mainoksille?

18.07.2009 |

Mikä ihmisellä on, jos esim. tv-mainokset saavat hänet tuohtumaan ja "paapattamaan" niille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun äiti susta normaali?

2/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sänkyni lämmittäjää ärsyttää Volvomainos.

Se missä sanotaan "draiv ii", kun se pitäisi kuulemma sanoa "driiv ee".

Jotenkin ruotsalaisittain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asut Lepuskin suunnalla, niin tiedätkö rouvan, joka kulkee talvipakkasillakin t-paidassa ilman takkia? Ko. henkilö työnteli ainakin muutama vuosi sitten lapsenrattaita, välillä kaksiakin kerrallaan, ja kävelee niin, että hitaampi hengästyy jo katselemisesta.

Lapsilla oli aina säänmukaiset vaatteet päällä, ei siis mikään ls-tapaus.

Vierailija
4/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista nähneeni tuommoista. Tapiolassa asuessani muistan nähneeni jonkun rouvan, joka kuljetti aina nallea (tms.) mukanaan.

Vierailija
5/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puhun joskus telkkarille. Just silleen vähän räyhään, niinku vitsillä. Vähä samaan tyyliin ku kiroan kanssa ajajille liikenteessä. Vaikka "älä nyt hitto sinne sitä laita", jos joku tekee leffassa jotain typerää. Tiedä sitte onko se normaalia, mutta isäni myös tekee niin. Kai se on kotoa opittua.

Vierailija
6/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä en nyt tällä avauksella tarkoittanut näitä tyyppejä, jotka urheilua kommentoivat tai leffaa vaan sellaisia, jotka itse oikeasti selvästi ahdistuvat esim. mainoksista. Että rupeavat räyhäämään mainoksille, kun ne ihan ahdistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi