Oletteko törmänneet ihmiseen, joka räyhää esim. tv-mainoksille?
Mikä ihmisellä on, jos esim. tv-mainokset saavat hänet tuohtumaan ja "paapattamaan" niille?
Kommentit (6)
mutta sänkyni lämmittäjää ärsyttää Volvomainos.
Se missä sanotaan "draiv ii", kun se pitäisi kuulemma sanoa "driiv ee".
Jotenkin ruotsalaisittain?
kun asut Lepuskin suunnalla, niin tiedätkö rouvan, joka kulkee talvipakkasillakin t-paidassa ilman takkia? Ko. henkilö työnteli ainakin muutama vuosi sitten lapsenrattaita, välillä kaksiakin kerrallaan, ja kävelee niin, että hitaampi hengästyy jo katselemisesta.
Lapsilla oli aina säänmukaiset vaatteet päällä, ei siis mikään ls-tapaus.
En muista nähneeni tuommoista. Tapiolassa asuessani muistan nähneeni jonkun rouvan, joka kuljetti aina nallea (tms.) mukanaan.
Mä puhun joskus telkkarille. Just silleen vähän räyhään, niinku vitsillä. Vähä samaan tyyliin ku kiroan kanssa ajajille liikenteessä. Vaikka "älä nyt hitto sinne sitä laita", jos joku tekee leffassa jotain typerää. Tiedä sitte onko se normaalia, mutta isäni myös tekee niin. Kai se on kotoa opittua.
Joo, mä en nyt tällä avauksella tarkoittanut näitä tyyppejä, jotka urheilua kommentoivat tai leffaa vaan sellaisia, jotka itse oikeasti selvästi ahdistuvat esim. mainoksista. Että rupeavat räyhäämään mainoksille, kun ne ihan ahdistaa.
Onko sun äiti susta normaali?