Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvista, kuinka "lajittelette" albumiin ym.

Vierailija
18.07.2009 |

Laittaako iän mukaan, tapahtumien, kuten synttärit, joulu, lomat? On iso kasa valokuvia joista osa on ns. vauvakirjoissa, mutta loput?

Aina tyssää johonkin, lajittelen kaikkien kuvat omiin kasoihin, sitten joko omat albumit kaikille, yhteiset- miten? Kiitos, jos en nyt jo saa kuvia laitettua pahvilaatikosta niin on se kumma!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava sitten katsoa kun lapset kasvaa kuvien edetessä.

Vierailija
2/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olenkin ajatellut että sen mukaan joka näkyy eniten...joulut? esim. niissä on samassa kuvassa useimpia, olisiko "joulu" myös yksi oma albuminsa? Mökiltä on kuvia meistä kaikista, ja laitan uintikuvia, jos yksinään lapsen omaan ikäjärjestykseensä. Hauska juttu, kun tässä kirjoittaessa ikään kuin ymmärtää kuinka pitää tehdä. Kiitti paljon, koitan vihdoin ratkaista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yrittäisi tehdä jokaiselle omaa albumia, vaan laitan kaikki kuvaamamme kuvat samaan albumiin ja aikajärjestykseen. Tuo kuvaamasi menetelmä tuntuu liian monimutkaiselta ja mielestäni kuvat ei ole kenenkään omia, vaan ne on niistä tilanteista otettuja mitä on. Toki jos on joku erityinen juttu, esim. isompi lomamatka, juhlat, tai joku muu elämän kohokohta, siitä tekisin sitten oman pienemmän albuminsa. Mutta noin muuten laitan vaan aikajärjestykseen ja ne kertovat tarinaansa sitten meidän perheestä.

Vierailija
4/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakirjoihin olen teettänyt ihan omat kuvat (saattavat olla tuplakopioita tmv.). Muuten kaikki vaan sekaisin aikajärjestyksessä.

Tuntuis järjettömältä katsoa albumia, missä on vain kuvia perheen isästä tai äidistä tai lapsesta. Eli kaikkien kuvat samaan albumiin aikajärjestykseen on mun neuvo.

Vierailija
5/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tuohon neloseen, että mielestäni joulut ja muut vuodenkiertoon liittyvät juhlat ei ole erityisiä, koska ne on joka vuosi. Siinä kun kuvat ovat aikajärjestyksessä, joulut tulee sopivasti järjestyksessä ja niissä lapsi on aina vuoden isompi kuin edellisissä joulukuvissa.

Vierailija
6/6 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt alkanut tekemään albumia aikajärjestyksessä lähtien synnäriltä. Ekat kuvat synnäriltä, sitten on kotiinlähdöstä kuvia, kotoota kuvia, eka kylpy jne.. Katsotaan kuinka pitkälle jaksetaan tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan