Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko 5v;n jättää nukkumaan laidattomaan sänkyyn ilman "putoamisesteitä",

Vierailija
16.07.2009 |

kierähtääköhän ilman lattialle yön aikana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleensä levoton nukkuja? Meillä 2-vuotias nukkuu joskus vieressäni parisängyssä kun mies on lähtenyt töihin, siinä pysyy. Lapsi on melko levoton nukkuja mutta sänky onkin iso, en tiedä pysyisikö pienemmällä.

Vierailija
2/6 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö nukkunut 3 v asti laidattomassa sängyssä eikä ainakaan ole huomattu että olisi pudonnyt. Ja oikeasti, jos putoaisikin niin eihän siinä mitään tapahdu. Yhtä lailla aikuinenkin voi pudota (olen itse pudonnut). Viisivuotiashan on jo iso lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oliko 5v??

voi tietenkin! ei oo tullut mieleenikään ettei voisi...

Vierailija
4/6 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi nukkui sängyn reunalla ilman että olisi ollut tyynyt tms "esteenä". Miehen mielestä putoamisvaaraa ei ole, minä taas aina laitan tyynyn tms. reunan ja lapsen väliin, sillä ainakin omassa sängyssään lapsi saattaa pyöriä laidalta toiselle ja joskus joku raaja o

n laidan yli sojottamassa.

Miksi jotkut miehet eivät osaa ennakoida turvallisuusriskejä? Sängystä putoaminen ei välttämättä ole harmitonta, jos pää kolahtaa lattiaan.

ap

Vierailija
5/6 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisängyssämme lapsemme nukkuvat nätisti eivätkä ole tippuneet, mutta esikoinen (5½v) tippu laivalla ollessamme alasängyltä ja huuleen sattui.

Viime viikolla ollessamme lomalla hotellissa viikon, kumpikin tippui kerran sängystä yöllä, mitään ei onneksi sattunut.

Nukkujasta kiinni varmaan.

Vierailija
6/6 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti laidattomassa sängyssä. Kerran on kuumeessa tippunut. Sä oot yli huolehtiva kanaemo.