Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rauhoitelkaa mua! Pelkään oikeasti sikavirusta :(

Vierailija
14.07.2009 |

En ehkä niinkään itseni takia, vaan siksi, että meillä on vauva 6kk, yksi infektioastmaatikko ja kaksi muutakin lasta perheessä. Tuli jo mieleeni, etten laita syksyllä lapsia kouluun ollenkaan, vaan opetan heitä kotona (koska kuitenkin olen kotona...) yksityisesti. Toisaalta mies tapaa joka tapauksessa töissä ihmisiä tosi paljon ja pakkohan sitä on kotoa jonnekin lähteä kuitenkin...Tiedän, että tämä on neuroottista nyt, koska kyllähän sitä voi kuolla mihin tahansa. Mutta silti, jotenkin olen tosi ahdistunut, kun koko ajan tästä jutusta jauhetaan joka paikassa...Ihan kauhea möykky rinnassa tuntuu, kun niin ahdistaa :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan että paranet 99,9% todennäköisyydellä.

Mieti nyt: 99,9 % on aika paljon. :)

Vierailija
2/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun luin 6-vuotiasta joka kuoli 48 tunnissa. aivan kamalaaa :(((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse turhan tähden jännittää. Ja helpottaa meidänkin elämää. Katso ettei se kauhea möykky rinnassa ole syöpää!

Vierailija
4/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten virus ei ole mikään kauhea tappaja onneksi

b) Hyvä käsihygienia suojelee kaikkein parhaiten... kuten muiltakin taudeilta.

No hätä.

Vierailija
5/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tautiepidemioita AINA uutisoidaan mahdollisimman dramaattisesti. Muistatko vielä SARS-epidemian ja lintuinfluenssan? Näiden tautien piti levitä ympäri maailman ja tappaa hirveä määrä ihmisiä. Mutta kuinkas kävikään? Sars jäi sinne kaukoitään ja sammui. Lintuinfluenssa on jo unohtunut, kun se ei alkanutkaan tarttua ihmisestä toiseen (sen piti TODELLA iskeä Suomeen syksyllä 2006 tai jotain). Minäkin ennen otin nämä uutiset ja kauhuskenaariot ihan tosissani ja pelkäsin, mutta nyt olen oppinut, että mitkään karmeat visiot eivät toteudu. Ja mitä sitten, sikainfluenssa on korkeintaan normaalin influenssan tapainen tauti, josta paranee.

Vierailija
6/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun luin 6-vuotiasta joka kuoli 48 tunnissa. aivan kamalaaa :(((

Mikään muu laatumedia ei suolla moista dramatisoivaa tuubaa. Esim. YLE pysyy koko ajan asialinjalla. Oikein hävettää Aamulehden toimituspäällikön/päätoimittajan puolesta.

Vierailija
7/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta en vieläkään usko laajaan tai ainakaan kovin vakavaan epidemiaan. Olen raskaana, laskettu aika on lokakuussa .... ja kotona kaksi alakouluikäistä .... plääääh!

Vierailija
8/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi sitä rokotetta kehitellään...t.ap

Vierailija
9/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yhdestä pelosta pääsee, niin kohta tulee uusi tilalle.

Minuakin pelotti sikainfluenssa, kunnes aloin pelätä syöpää. Sekin meni ohi, ja nyt pelkäään ALS:ää. :(

Vierailija
10/10 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei selviä elämästä hengissä.