Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Jos voittaisit lotossa, mitä muutoksia tekisit ulkonäköösi?

Vierailija
14.07.2009 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

personal trainerin ja ravitsemusneuvojan, jokohan sillä saisin vartaloani takaisin... kun kaikki muu ja muista huolehtiminen on aina muka tärkeämpää, ehkä ammattilaisten potkimana onnistuisi :)

Vierailija
2/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun alan kunnolla rupsahtaa, voisin käydä parissa kauneusleikkauksessa. Myös alapään korjausleikkaus voi olla tarpeen, kunhan lapsiluku on ensin täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpiäkin kohteita löytyy.

Vierailija
4/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottaisin niihin ehkä jonkun pienimuotoisen valkoisen.

Kävisin useammin kampaajalla ja kosmetologilla.

Vierailija
5/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaisin mennä rintojen kohotukseen. Silikoneita en halua, on tarpeeks isot muutenkin, mutta kyllä nää riippurinnat kohottaa vois.

Menisin myös silmien laserleikkaukseen, mutta se on enemmänkin mukavuudellisista syistä kuin ulkonäöllisista (mulle sopii mielestäni rillit paremmin kuin ilman rillejä).

Alkaisin myös käymään kosmetologilla ja kampaajalla selvästi nykyistä useammin, vaikkapa kerran kuussa. Ja manikyyrissä ja pedikyyrissä... *haaveilee* Myös vaatekaupoissa varmaan kiertelisin enemmän.

Joka viikko on lotto vetämässä mutta ei vaan osu kohdalle...

Vierailija
6/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiuhaan kampaajan & kosmetologin luokse.

Luultavasti ravaisin myös kaikenlaisissa rasvanpoistohoidoissa - en siis rasvaimussa, vaan selluliittihieronnoissa tai mitä ikinä tarjolla onkaan.

Jossakin vaiheessa miettisin rintojen suurennusta jollakin mahdollisimman luonnonmukaisella menetelmällä - jos sellaista edes on... AA-kuppi tuskin tyydyttää, jos tilillä on miljoonakaupalla rahaa :)

Ensisijaisesti tuhlaisin rahaa kuitenkin ihan muuhun kuin omaan ulkonäköön. Hyväntekeväisyys, asuntoasiat ja muut ovat tietysti paljon tärkeempiä kuin omat hampaat ja tissit.

Vierailija
7/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaani kuntoon, mikä ei taida olla ihan vain ulkonäköseikka kuitenkaan.

Sitten kävisin kampaajalla leikkauttamassa ja raidoittamassa hiukseni.

Ihotautilääkärillä hakemassa tehokkaampia lääkkeitä akneen, joka nyt pysyy vain juuri ja juuri siedettävänä.

Ja jossain vaiheessa leikkauttaisin roikkuluomeni, ne tekevät minut surullisen ja vihaisen näköiseksi ja vanhentuessa luultavasti alkavat haitata muutenkin

Vierailija
8/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkaisisin hampaani ja korjauttaisin yhden epätasaisen hampaan. Muuta juuri en. Toki kävisin useammin mm. kampaajalla ja kosmetologilla.

Vierailija
9/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten leikkauttaisin ylä- ja alaluomet, tekisin miniliftingin, ottaisin botoxia ja kävisin rasvaimussa.Sittenpä oisinkin jo ihan nätti.

Vierailija
10/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos leikin että olisin viitsiväisempi kuin olen niin laittaisin hampaisiin kuoret ja menisin mahanahan kohotusleikkaukseen.

(No, ehkei mikään raha saisi mua uskaltautumaan siihen leikkaukseen. Mutta ehkä ne kuoret?)

Vierailija
11/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään sellaista mitä olisin jättänyt tekemättä rahanpuutteen vuoksi

ihan muut syyt on siihen että olen niin rupsahtanut :DD

Vierailija
12/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintojen kohotuksessa. D-kupit on nyt joten lisää en tarvitsisi,mutta roikkuvat aika ikävästi.

Ylimääräisen vatsanahan voisi myös poistaa.

Vierailija
13/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä kävisin ekaks yksityisellä lääkärillä joka sais ihan perinpohjin selvittää mistä tämä mun akne johtuu (koska pelkkien oireiden hoito on musta niin turhaa hakuammuntaa) ja samalla katsoisi hormonitasapainoni (varmaan sekin liittyy jotenkin tähän akneen) ja vitamiini ja hivenaine tasapainon.

Sitten minulla olisi varaa ostaa juuri sopivia lääkkeita ja ravintovalmisteita hoitaa akneani ja muutenkin harmaata ihoani.

Mulla olis sitten myös varaa käydä tiheämmin kosemtologilla, ja ostaa niitä kaikkia kalliita hoitovoiteita ja muuta kosmetikkaa.

Kävisin myös käsien ja jalkojen hoidossa.

Lisäksi satsaisin ulkonäkööni niin että palkkaisin jonkun tyyliasiantuntijan joka osaisi valita mulla sellaiset vaatteet joissa näytän sekä rennolta että siistiltä enkä homsuiselta. Ja voisin sitten myös ostaa kaikki tämän pukeutumisasiantuntijan ehdottamat vaatteet joista itsekin pidän.

Ja ehkä tulis hommattua sellainen kuntosalikortti jossa on mukana personaltrainer joka aina odottaa tiettyyn aikaan mua sinne kuntosaliin. Silloin olis vähän niin kun pakko mennä.

Ravintoterapeuttikin voisi olla ehkä paikallaan joka auttais suunittelemaan mun syömiset vähän paremmin ja oikealla asiantuntemuksella.

Eiköhän siinä olis jo aika hyvin näitä ulkonäköön liittyviä parannuksia.

Leikkauksiin en halua, sillä minussa ei ole mitään niin pahasti pielessä että sen takia kannttaisi riskeerata terveyttään. Mitä mua hyödyttää tililläni olevat miljoonat jos leikkaus menee pieleen ja lopputulos on pahempi kun ennen leikkausta.

Vierailija
14/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomien kohotuksen. Ärsyttävät lerppu luomet

Vierailija
15/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ehkä voisin pari kiloa laihtua sitä kautta.

Vierailija
16/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

personal trainerin. Muuta kuin omaa aikaa ja kunnonkohotusta sekä kunnon motivaattorin siihen, en tarvitse. No ostaisin varmaan jotain kalliita kenkiä yms, mihin en nyt henno pistää rahaa! Minna Parikka mmmm :)

Vierailija
17/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla olis aikaa ja rahaa urheilla. Pitäisin koko ajan varuilla lastenhoitajaa ja lenkkeilyseuraa. Itse en uskalla lenkkeillä puolenyön aikoihin yksinäni.

Vierailija
18/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissien kohotusleikkaus ja personal trainer auttamaan kehon ylläpidossa. tietysti kävisin sen jälkeen säännöllisesti kosmetologilla ja jollain hyvällä kampaajalla.

Vierailija
19/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaisisin hampaat ja miettisin silikoneja.

Vierailija
20/23 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten olen normaalivartaloinen, mutta aivan järkky kilpikonnankilpeä muistuttava maha(ei raskausarpia, vaan ihan puhdasta ihraa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan