Munasolun luovutus Jyväskylässä
Tietäisiköhän joku täällä tehdäänkö Jyväskylässä hoitoja lahjoitetuilla soluilla? Olisin kiinnostunut luovuttamaan, mutta yhteydenottopyyntöihini ei ole vastattu. (Tosin en ole soittanut, koska en koskaan virastoaikaan muista :/.) Luulin, että klinikalta otettaisiin heti yhteyttä halukkaaseen luovuttajaan, kun jätin yhteystietoni nettisivulle, mutta toinenkaan yritys ei tuottanut tulosta. Onko nyt niin, että Jyväskylässä ei tehdä näitä hoitoja lainkaan?
Kommentit (7)
Meillä olisi tarvis saada ns. oma luovuttaja kun aika juoksee koko ajan meitä vastaan ja ns. oman luovuttajan avulla asia etenisi nopeammin kuin jäämällä odottamaan sopivan luovuttajan ilmaantumista.
Asia hoidetaan kyllä Tampereella.
Kuskaamme luovuttajaa ihan mielellämme kaikkialle mihin tämän asian tiimoilta on päästävä !
Autatko sinä meitä, löytyykö ketään joka auttaisi kun hätä on suuri.
Kyllikki: tiedän ehkä kuka pystyisi auttamaan. Ota yhteyttä ys-80@hotmail.com jos vielä kiinnostaa.
Nyt taisi minulla vaihtua jo käyttäjätunnuskin kun olen ihan sekaisin tämän foorumin kanssa...
harmittavaa kyllä oma sähköpostiosoitteeni on suoraan omasta nimestäni tehty enkä ihan ventovieraalle kehtaisi tässä vaiheessa paljastaa henkilöllisyyttäni. En siis voi kirjoittaa tiia800:n antamaan osoitteeseen.
Tämä sama "hätähuutoni" löytyy myös kaksplus-sivulta, siellä olen kyllä digiboksi kun se ei kelpuuttanut tätä Kyllikkiä.
http://kaksplus.fi/keskustelu/c23
Siellä on mahdollisuus kirjoitella ilman oman sähköpostin paljastamista, toivottavasti saat auttajahalukkaan naisen ohjattua sinne. Kiitos.
Kyllikki: Nyt en kyllä ymmärrä, miksi et voi ottaa yhteyttä tuohon yllä olevaan säpöön, vaikka nimi näkyisi.
Keksit vaikka uuden säpön ja kirjoitat nimettömänä, tai jonkin toisen sähköpostista.
Jos hätä on suuri, niin otat yhteyttä, muuten ei taida olla niin kiirus. Täällä vaan olis varma potenttiaalinen luovuttaja, mut olen nyt luvannut toiselle pariskunnalle ja se asia jo vireillä, mut luulisi, et onnistuisi alku vuodesta suht heti perään, näin olen ymmärtänyt.
Kiirus on mutta ei todellakaan niin kova kiirus että alkaisin "taistelemaan" jotakuta toista pariskuntaa vastaan joka on jo ennättänyt sopimaan asioista kanssasi.
Tapoihini ei kuulu kehitellä uusia, maksuttomia sähköpostiosoitteita koska on olemassa ihan pysyväkin osoite. En käytä myöskään pre-paid puhelinliittymiä ; )
Enkä ihan usko että olisit alkuvuodesta innokas aloittamaan uudestaan niitä hoitoja, ovat ne sen verran rankat kuitenkin. Kiitos kuitenkin.
Kyllikki: En missään tapauksessa tee ohareita toiselle pariskunnalle, ei todellakaan kuulu tapoihini! Ja niin kuin aikasemmin sanoin, että luulisin että pystyisin aika piakkoin taas auttamaan, mutta jos apua et halua, niin ei. Tätä kauttahan te ette apua saa, jos et uskalla kirjoittaa kenenkään sähköpostiin. Autan mielelläni juuri tälläisiä pariskuntia, keillä ajallisesti oikeasti hätä.
Toivotaan että saat jotakin toista kautta apua ja mahdollisimman pian! Kaikkea hyvää!
Hei ja ihanaa kun olet oikealla asialla!
Ota yhteys Klinikka In-Tiimiin. Laita vaikka sähköpostia eeva-liisa.sirvio@in-tiimi.fi -osoitteeseen. Uskoisin, että ottavat riemumielin sinut vastaan. Siellä on aina jonossa lahjan odottajia.
Kannusta kavereitasikin samalle asialle. Hoidoista kyllä selviää hengissä ;)