Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetäisitkö pultit, jos häiden pitäisi olla lapsettomat ja.. OV

Vierailija
12.07.2009 |

joutuisit jättämään omat lapsesi (joista nuorin olisi alle vuoden ikäinen) mummille ym. hoitoon.

Juhlapaikalle saapuessasi huomaisit, että vieraiden joukossa on 4-9 vauvaa + hääparin omat lapset. Ja saisitkin selville, että se "ei-lapsia" kielto koskikin yli vuoden ikäisiä lapsia.

Mitä tekisit? Raivoaisitko hääparille, kun he eivät voineet selvästi mainita asiaa, lähtisitkö pois juhlista vai nauttisitko häistä ilman lapsia?

Oltiin eilen kavereiden häissä ja siellä yksi mamma veti herneet nenään, kun ei ollut tajunnut, että se kutsu koski myös heidän 6kk ikäistä vauvaansa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulisi sitten hermostumisen jälkeen rauhoittuvan ja nauttivan juhlista.

Vierailija
2/16 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmettelisin hiukan, ettei tieto ole kulkenut, että vauvat ovatkin tervetulleita. Raivoaminen nyt kertoo vain ihmisen kyvyttömyydestä hoitaa asioita, siihen en koskaan sortuisi. Aika erikoista, sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi lapsia vahdittavana.

Jos joku on niin moukka, että on naama nutturalla ja herneet nenässä toisten juhlissa, niin kannattaisi mennä kotiin niiskuttamaan.

Kiesus, että ihmiset jaksaakin!

Vierailija
4/16 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä varmaan varmistanut aiemmin, etteikö varmasti saa vauvan kanssa tulla edes piipahtamaan.

Itse en ole alle vuotiaita jättänyt hoitoon käytännössä lainkaan.

Vierailija
5/16 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääkutsuhan lähetetään kaikille niille, joita kutsu koskee. Eli, jos tulee Matille ja Pirkolle, niin silloin vaan Matti ja Pirkko on kutsuttu, ei Matin ja Pirkon lapset

Vierailija
6/16 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vain juhlia ja nauttia hetkestä ilman lapsia.

Onko elämä pakko tehdä vaikeaksi?

Vierailija
7/16 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäisin herneet nenään.

6kk on mahdolliseesti vielä täysimetyksellä, matka kenties pitkä ja äidille yhtä tuskaa jättää vauvansa hoitoon kun kerta hääkutsussa sanottu että ei lapsia.

Pahastuisin, lähtisin aiemmin kotiin lapseni luokse ja sanoisin asiasta kyllä häiden järjestäjille, mutta en hääjuhlassa mitään kohtausta järjestäisi.

Vierailija
8/16 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pahastuisi, vaan nauttisin häistä! Tietäisin, että lapset ovat hyvässä hoidossa ja juhlisin rauhallisin mielin mieheni kanssa. Olen jättänyt alle 1v. lapsen äitini hoitoon ja tekisin sen vastaisuudessakin (nyt puhutaan siis illasta eikä viikosta!) ilman huonoa omaatuntoa.

Vierailija
9/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät eivät ole minun, minä en ole kutsunut ihmisiä häihin vaan olen vieraana.

Hääpari saa päättää ketä kutsuu ja ketä ei.

Jos tämä ei vieraalle sovi, ei tarvi tulla.

Tosi simppeliä.

Hääkutsu tulee aina ihan kivasti aikaisemmin, jos joku äiti haluaa pitää lastaan täysimetyksellä, hän jää silloin pois häistä.

Aikoinaan omissa häissä eräs vieras lopetti imettämisen, se oli jo muutenkin loppumaisillaan, mutta sanoi kun oli tietty päivämäärä tiedossa, tuli tästä hyvä päätös.

Vierailija
10/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa informointia hääparilta. Kertoisin tämän hääparille, mutta ei tämä silti oikeuta pilaamaan toisten juhlapäivää raivoamisella. Jos en pääsisi asiasta yli, lähtisin juhlista mahdollisimman aikasin ja sanoisin että pitää lähteä päästämään lapsenvahti.

Vierailija
11/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmasti edes olisi mennyt häihin. Jos myöhemmin kuulisin että vauva olisi ollut tervetullut, saattaisin jälikäteen mainita jotain, ehkä näin että, jos olisin tiennyt, että vauvat ovat tervetulleita, olisin tietysti tullut paikalle.

Vierailija
12/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä sitten lyhyemmän ajan häissäkin (tosin pienen lapsen kanssa olisi joka tapauksessa vähän vähemmän).

Vierailija
13/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan ja tokan lapsen jälkeen en varmaan olis ajatellut mitään vaan olisin nauttinut juhlista. Kolmosen jälkeen olin puhki ja vedin herneet nenään pienimmästäkin asiasta väsymyksestä johtuen. Silloin olisin varmaan lähtenyt juhlista pois.

Nyt jäisin varmasti nauttimaan juhlista ja antaisin mummin hoitaa 4 lastamme.

Vierailija
14/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla kun ilmoittautuu häihin olisin itse kysynyt tarkentavia kysymyksiä lapsirajoitteista tyyliin voinko ottaa vauvan mukaan tmv.

Täytyy olla vähän yksinkertaista porukkaa..

Vierailija
15/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meille nyt tulisi hääkutsu, jossa kiellettäisiin lapset, kysyisin, voinko kuitenkin ottaa tämän meidän viikko sitten syntyneen vauvan mukaan. Jos ei kävisi, jäisi häät väliin. Yli puolivuotiaan jättäisin taas siskolleni hoitoon joka tapauksessa.

Vierailija
16/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsussa lukee ei lapsia niin, en menisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan