Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haalari vai takki ja housut

Vierailija
12.07.2009 |

mietin tässä että ostanko talveksi reimatecin takkia ja housuja päiväkotikäyttöön lapsille vai onko haalari paljon parempi. Tiedän että haalari on hieman parempi mutta onko takki ja housut silti ihan hyviä käytössä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummatkin, tai ainakin housut ja takit sitten jostain halpis kaupasta...

Vierailija
2/6 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän siinä ole mitään eroa, jos ne housut on tosiaan sellaiset laskettelumalliset ettei mene lunta selkään. Onhan ne toki paljon hankalemmat lapsen pukea kuin haalari tai vie pukeminen enemmän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pointti on se, että jos on useampia lapsia, niin meillä ainakin haalareiden housuosa kuluu huomattavasti nopeammin kuin yläosa. Joten kaksiosaiseen pukuun ei tartte ostaa seuraavalle lapselle kuin housut ja tulee halvemmaksi.

Vierailija
4/6 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v pojalle on ihan mahdotonta enää yrittää ehdottaa haalaria. Se on vauvoille! Lisäksi polvet kuluu puhki niin nopeasti, että mielummin kahdet housut ja yksi takki. Nelivuotias tyttö tykkää vielä haalarista ja saa sen varmasti vielä ensi talvenakin. Muuten olen kyllä kokenut takki+housut yhdistelmän helpompana :)

Vierailija
5/6 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2-vuotiaasta ollut käytössä takki + kunnon henkselihousut. Erityisesti vähän isommalla on kätevää, kun voi olla kahdet housut - vähän kehnommat rospuuttokeleille ja vaikkapa puvun alkuperäiset housut kunnon pakkaskeleille. Housut kun usein kuluvat esim. eskari-ikäisillä tuskastuttavan nopeasti.

Nytkin meillä on koululaisella Didriksonin talvipuku, johon olen hankkinut Jonathan toppahousut alkutalven ja kevään kuraisille, mutta jo kylmille keleille ja pukuun kuuluvia housuja käytetään sitten kunnon lumilla ja pakkasilla koulussa ja esim. lasketellessa.

Mieti muuten vielä kahdesti ennen kuin hankit reimatecit. Nimim. kehnosta laadusta viime talvena kahdesti reklamoinut (vetoketju ja kankaan nopea kuluminen).

Vierailija
6/6 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö täyttää syksyllä 5v ja hänellä on vielä ostettu tulevaa talvea varten haalari, kuten syksyäkin varten välikausihaalari. Hänellä on lisäksi toinen setti, jossa takki+housut.

Olen ajatellut, että nuo ostetut haalarit ovat hänelle viimeiset eli 6v eteenpäin käyttää sitten vain kaksiosaisia ulkoilupukuja.

Haalari on helpompi pienemmänkin lapsen pukea päälle ja siksi olen niitä ainakin itse lapsillamme suosinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi