Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANOPPI

12.07.2009 |

Kuinka monen hermot on joskus mennyt malttamattomaan anoppiin?

Kuinka monta kertaa olet kuullut samat kysymykset:

-Joko sinä ensi yönä lähdet sitä (vauvaa) tekemään?

-Onko antanut mitään merkkejä tulostaan?

Ja kuinka monesti tämän tyyliset lauseet:

-Minä jo luulin että ootte lähtenyt tekemään sitä, kun ette ole käyneet pitkään aikaan.

-Vielä sillä on vaan maha tallessa.

-Onko se jo maha tippunut/laskeentunut.

-Minä annan sinulle päivämäärät milloin teet sen, ne päivät kulkee suvussa

-Kyllä se siihen laskettuun aikaan menee...

Ihmiset ei nykyään näe mussa mitään muuta kuin MAHAN ja sen että oon viimesilläni raskaana! Tämä pikkusen laittaa ärsyttämään. Ja kun varsinkin tää anoppi alkoi jo kuukauden etuajassa odottamaan meidän vauvan syntymää. Kesäkuusta asti se on jaksanut jauhaa noita samoja lauseita ja kysymyksiä. Enkä mä millään sille kehtaa sanoa

suoraan, kun ottaa pian niin ihteensä ja enkä oikein tiedä miten tuo ukkokaan siihen reagois.

Miehellä on paljon pidemmät hermotkin ja on jo mulle monta kertaa maininnut, että kyllä se muori ne kyselyt aikanaan lopettaa kun lapsi on maailmassa ja ei kannata välittää...

Ja se on niin kaikki tietävä raskaudesta ja synnytyksestä.. Vaikka siitäkin on jo kohta 30vuotta kun se on viimeisensä tehnyt!

Puhuin ukolle läppiksen mukaan otosta synnärille, tämä anoppi tokasee:

"sinne mennään lepäämään, eikä räpläämään tietokonetta"

Niin... Niinhän se tuolloin oli, kun poika kultansa kävi tekemässä 30vuotta sitten laitoksella. Silloinhan tosiaan lapsi tuotiin vain tissille, mutta nykyäänhän vauvat pidetään ensihetkestä vierihoidossa... Niinpä niin. Mun pitäisi sitten kädet ristissä siellä vain odottaa innolla seuraavaa syöttö/hoitohetkiä, kun vaavi vetää hirsiä. (oon ikiliikkuja tyyppi, enkä ole ikinä osannut kauaa olla tekemättä mitään).

Ja synnytyksestäkin se vaan sanoo: "Eihän se ole muuta ku kerran pierasee, niin se on maailmassa. Hiltaltakin meinas lapsi tippua tuvan kynnykselle, kun ei huomannut synnytyksen käynnistyneen" Jep, silloin joskus 1800-luvulla! :D Ehkäpä kaikilla se synnytys ei ole ku vaan yksi pierasu...

No joo, saittepa nyt lukea hormoonimyrskyn silmässä olevan naisen vuodatuksen. Mutta ei tämmöstä tekstiä viitsi ihan lähisukulaisten korville päästää... :)

(LA 16.7.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan